۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
سونامی افزایش قیمت اقلام خوراکی فشار روی دهک های پایین جامعه می آورد
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

سونامی افزایش قیمت اقلام خوراکی فشار روی دهک های پایین جامعه می آورد

نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهار داشت: سونامی افزایش قیمت اقلام خوراکی بیشترین فشار را بر روی دهک های پایین جامعه می آورد و گویی هیچکسی به فکر اقشار آسیب پذیر نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت گفت: افزایش قیمت ها به ویژه سونامی گرانی اقلام خوراکی اتفاقی است که در حال وقوع است و گویی کسی به فکر اقشار آسیب پذیر نیست.

وی افزود: تبعات منفی این افزایش روی دهک های کم درآمد جامعه وارد می شود و در عین حال یک کالا در مغازه ها با قیمت های متفاوت ارائه می شود و لازم است تدبیری برای آن اندیشیده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها گفت: بازار اجاره نشین ها رها شده و ۳۰ میلیون اجاره نشین در این بازار دچار مشکل هستند و مدیریت بازار اکنون مشخص نیست و هر کسی به هر میزان می خواهد اجاره را بالا می برد و مردم در این بخش به شدت در معرض خطر هستند.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      پول دیجینال ایران باید پشتوانه نفت و گاز را داشته باشد میتوان هر بشکه نفت را یک ایل کوین قرار داد این کا ر را برای ریال هم میتوان انجام داد مثلا هر 3 میلیون تومان با یک بشکه نفت تضمین شود دیگر پول ما سقوط نخواهد کرد و حتی با تورم جهانی سعود نیز میکند