۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
تشکیل کارگروه مدیریت مصرف دستگاه های اجرایی در آبفای همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

تشکیل کارگروه مدیریت مصرف دستگاه های اجرایی در آبفای همدان

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تشکیل کارگروه مدیریت مصرف دستگاه های اجرایی در شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ فرهاد بختیاری فر در جلسه ستاد پایش تنش آبی که در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد با اشاره به اینکه در شرایط موجود تنها گزینه به منظور نجات شهر، تمرکز بر منابع آبی سطحی است، گفت: برخی اقدامات به منظور جلوگیری از افت منابع آبی موجود در حال انجام است چراکه درحال حاضر نمی توان بر منابع آبی جدید تکیه کرد.

بختیاری فر ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده به منظور آموزش همگانی و مدیریت مصرف اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و طی مذاکرات انجام شده به دنبال ابلاغ استاندار به دستگاهای اجرایی منتظر کاهش سطح مصرف تا ۲۵ درصد مصارف این دسته از مشترکین هستیم.

وی افزود: پس از ابلاغ انجام شده میزان مصارف دستگاههای اجرایی در دفتر مدیریت مصرف مورد بررسی و مشترکین کم مصرف تشویق و با مشترکین پرمصرف برخورد خواهد شد.

بختیاری فر در ادامه به موضوع تشکیل کارگروه مدیریت مصرف دستگاهای اجرایی درشرکت آب و فاضلاب استان همدان اشاره کرد و گفت: همچنین از هفته آتی گشت زنی تیم مروجین آب در راستای دعوت عموم به مدیریت مصرف در سطح شهر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های انجام شده در حال حاضر مصارف ۶۰ درصد مشترکین در شهر همدان زیر الگوی مصرف است، اظهارداشت: این دسته از مشترکین شامل افزایش تعرفه ها نخواهند شد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha