۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
موانع بر سر راه توسعه فناوری های نوین در زنجان رفع شود
رئیس کمیسیون فناوری اتاق بازرگانی زنجان:

موانع بر سر راه توسعه فناوری های نوین در زنجان رفع شود

زنجان- حمیدی، رئیس کمیسیون فناوری اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نباید در حد شعار باشد، گفت: موانع و مشکلات بر سر راه توسعه فناوری های نوین رفع شود.

محسن حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: موضوع تولید دانش بنیان اشتغال آفرین باید در حد شعار نباشد.

وی اظهار کرد: شعار سال باید به عنوان هدف، همه دستگاه ها و برنامه ریزی ها در نظر گرفته شود و موضوع توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور و توجه به این ظرفیت از سال گذشته در کمیسیون فناوری و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی زنجان پیگیری شده و این کمیسیون از این منظر گام های مثبتی برداشته است.

رئیس کمیسیون فناوری و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی زنجان گفت: صنایع ما نیازهای فراوانی دارد که با یک برنامه ریزی ویژه دقیق می توان از طریق شرکت‌های دانش بنیان برخی از این نیازها را رفع کنند.

حمیدی تاکید کرد: دستگاه ها باید برنامه محور حول موضوع تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال جاری حرکت کنند.

وی افزود: باید موانع و مشکلات بر سر راه توسعه فناوری های نوین در استان زنجان با همکاری مسئولین دولتی رفع شود تا شاهد ایجاد اشتغال در این حوزه باشیم.

رئیس کمیسیون فناوری و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: دولت باید حمایت لازم از بخش خصوصی را داشته باشد و از سرمایه گذاران حمایت کند.

کد خبر: ۱۴۵٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha