۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
اقلام مورد استفاده مردم استان سمنان در تعطیلات عید فطر تامین شد| تشدید نظارت بر بازار
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

اقلام مورد استفاده مردم استان سمنان در تعطیلات عید فطر تامین شد| تشدید نظارت بر بازار

سمنان- حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه اقلام مورد استفاده مردم استان در تعطیلات عید فطر تامین شد، گفت: نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان روز شنبه با هدف تامین اقلام مورد نیاز مردم و همچنین افزایش تشدید نظارت بر بازار تشکیل جلسه داد، تاکید کرد: تامین مرغ مورد نیاز مردم در تعطیلات پیش رو از جمله محورهای این نشست بود.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلات عید فطر لازم است که کالاهای اساسی مورد نیاز را تامین کنیم که خوشبختانه در این زمینه اقدامات لازم صورت می گیرد، تاکید کرد: نیاز است تا کمیته ها و کارگروه‌ها نیز با برگزاری جلسات پیگیری خود را در این حوزه انجام دهند.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: سازمان جهاد کشاورزی در خصوص ساماندهی نحوه توزیع از تجربیات اتاق اصناف و سازمان صمت و همچنین فرمانداران شهرستان ها برای اجرایی کردن آن استفاده کنند.

حمیدی با اشاره به همراهی خوب کسبه استان سمنان با طرح های تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان بیان کرد: دستگاهای نظارتی مانند گذشته نظارت خود را بر بازار انجام دهند و مواقع نیاز با ورود خود بازار را کنترل کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha