۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
راه اندازی سریعترین سیستم رایانش ابری جهان توسط شرکت IDrive
تازه های فناوری؛

راه اندازی سریعترین سیستم رایانش ابری جهان توسط شرکت IDrive

شرکت IDrive از راه اندازی سریعترین سیستم رایانش ابری جهان خبر داده و همزمان، تعرفه استفاده از آن را برای کاربران خود اعلام کرد.

به گزارش بازار، در پی افزایش رقایت میان غول های بزرگ فناوری اطلاعات جهان بر سر ارائه سرویس های فضای ابری سریع تر و پیشرفته تر، شرکت IDrive که از بزرگان این صنعت در جهان به حساب می آید، با انتشار بیانیه ای مدعی شده که با راه اندازی پروژه «فضای ابری » اکنون سریعترین سیستم رایانش ابری جهان را در اختیار کاربران خود قرار داده و از سایر رقبای خود مانند AWS S۳، واسابی، آزور و بلک بلیز پیش گرفته است.

این شرکت اعلام کرده که با راه اندازی این پروژه، هزینه استفاده از فضای رایانش ابری برای کاربران خود را به شدت کاهش داده و همچنین امکان پرداخت اشتراک استفاده از این فضا به صورت ماهانه و سالانه را برای آنها فراهم آورده است.

همچنین به مناسبت راه اندازی پروژه مذکور، شرکت IDrive اکنون هزینه اشتراک سالانه برای استفاده از آن را با ۷۵ درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار می دهد که فرصتی بسیار مناسب برای علاقمندان به ذخیره اطلاعات در فضای ابری به حساب می آید.

در حال حاضر و با احتساب تخفیف، کاربران IDrive می توانند ۱ ترابایت حافظه ابری را برای مدت یک سال تنها با پرداخت ۴۰ دلار تهیه کنند.

همچنین کاربران شرکتی و سازمانی که نیازمند فضای ذخیره سازی اطلاعات بیشتر هستند نیز می توانند تا ۱۰۰ ترابایت فضای ابری را تنها با پرداخت ۵۰۰ دلار در سال از این شرکت خریداری نمایند.

البته اگر شما یک کاربر عادی بوده که تنها برای ذخیره سازی اسناد خود نیازمند فضای ذخیره سازی ابری هستید، می توانید تا سقف ۱۰ گیگابایت فضای ابری را از IDrive تنها با افتتاح حساب در این شرکت دریافت نموده و نیازی به پرداخت هزینه برای آن وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴۵٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha