۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
راه اندازی نخستین مرورگر ویژه رمزارزها برای آیفون توسط اپرا
شرکت اپرا خبر داد؛

راه اندازی نخستین مرورگر ویژه رمزارزها برای آیفون توسط اپرا

شرکت اپرا از تولید نسخه ویژه مرروگر بلاکچینی و مبتنی بر وب ۳ خود خبر داد که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل iOS خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت اپرا که سال گذشته میلادی از مرورگر اندرویدی ویژه استفاده در وب ۳ و رمز ارزها خبر داده بود، اکنون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نخسه iOS این مرورگر ویژه استفاده توسط کاربران ارزهای دیجیتال روانه بازار شده و البته همزمان می توانید این مرورگر جدید اپرا را بر روی سیستم های عامل مک نیز نصب نمایید.

با این اقدام، مرورگر اپرا نیز به طور رسمی در زمره اپلیکیشن های غیر متمرکز (DApps) قرار گرفته و می توانم به سادگی از آن برای تمامی امور مربوط به بلاکچین و رمزارزها استفاده کرد.

بنا بر اعلام این شرکت، مهمترین ویژگی قرار داده شده برای این مرورگر جدید اپرا، وجود کیف پول رمز ارزی اپرا بر روی آن است که در حال حاضر، شبکه های بلاکچینی اتریوم، پلی گان و سلو را به طور کامل ساپورت می کند. همچنین امکان امکان استفاده و سینک کردن ماشین مجازی اتریوم (EVM) بر روی این نسخه جدید اپرا وجود داشته و می توان دارایی های اتریومی را با این مکانیسم تلفیق نمایید.

از جمله امکانات دیگر این مرورگر می توان به قابلیت خرید و فروش توکن های NFT در بخشی به نام Crypto Corner آن اشاره کرد.

این مرورگر همچنین به گونه ای تنظیم شده که می توانید آخرین اخبار مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال، متاورس، هزینه شبکه ها و ... را بدون جستجوی اضافی، روی صفحه اصلی مرورگر خود داشه باشید.

ذر زمینه تامین امنیت رمزارزی کاربران نیز اپرا مدعی است که سیستم ضد سرقت رمز ارزی نصب شده بر روی آن، دارایی های شما به ویژه در کیف پول اپرا را در برابر حملات و هک های بیرونی مصون نگه دارد.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha