۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
نشست هم‌اندیشی «تحقق شعار سال ۱۴۰۱» در پالایشگاه‌های گاز کشور برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «تحقق شعار سال ۱۴۰۱» در پالایشگاه‌های گاز کشور برگزار شد

نخستین نشست هم‌اندیشی تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در شرکت‌های پالایش گاز کشور و با هدف استفاده از ظرفیت و توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان در رفع تنگناهای عملیاتی، توسعه فناوری‌های برتر برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این باره گفت: ایجاد جذابیت در محیط کسب‌وکار پالایشگاه‌ها به‌منظور جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و شناخت زمینه‌ها، نحوه همکاری، مشارکت و استفاده از ظرفیت این شرکت‌ها از جمله موارد مهمی بود که در این نشست بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: خلق ارزش، توسعه و تنوع محصولات گاز و محصولات جانبی به‌منظور تقویت اقتصاد دانش‌بنیان، نقش‌آفرینی مراکز رشد و نوآوری و پارک‌های علم و فناوری در رفع چالش‌های عملیاتی صنعت پالایش گاز و گزارش فعالیت‌های انجام‌شده (خودکفایی کالا و تولید بار اول) و احصای نیازها و تقاضاهای فناورانه با رویکرد حل مسئله از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پالایش گاز هم از دیگر موارد مطرح در این نشست بود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: بر همین اساس، تهیه نقشه راه استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت پالایش گاز کشور و پیگیری مستمر اهداف و برنامه‌های تدوین‌شده در دستور کار مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید قرار گرفت.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha