۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
تحرک ضعیف و آینده روشن پولکادات| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

تحرک ضعیف و آینده روشن پولکادات| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

ارز دیجیتال پولکادات علیرغم توسعه و قراردادهای جدید، پروژه های بلاکچینی با شبکه دات، همچنان حرکت ضعیفی داشته و باید دید که آیا سد روانی ۱۹ دلار خواهد شکست یا خیر.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات بیشتر نیمه اول آوریل را در یک روند نزولی سپری کرده است و به نظر می رسید تا سه روز پیش به سمت حمایت شش هفته ای در ۱۵.۹۴ دلار حرکت کند. با این حال، توکن DOT حدود ۱۱.۵ درصد از ارزش خود را در هفت روز گذشته از دست داده است، که می تواند تلاش های گاوهای بازار خود را برای ایجاد حرکت قوی را به چالش بکشد. در نتیجه، گاوها احتمالاً هدف خود را برای رسیدن به حمایت روانی ۲۰ دلار برای ایجاد حرکت برای یک روند صعودی قرار خواهند داد.

شرایط فاندامنتال پولکادوت در این هفته پس از راه اندازی USDT (تتر) در شبکه کوساما، تقویت قابل توجهی یافت. کوساما یک پاراچین متعلق به شبکه پولکادات است که توسعه دهندگان از آن به عنوان یک محیط آزمایشی برای پروژه های بلاکچینی پیش از راه اندازی در شبکه دات استفاده می کنند. با توجه به اینکه USDT در حال حاضر سومین ارز دیجیتال با ارزش جهان محسوب می شود، این حرکت احتمالاً ارزش توکن دات را تقویت خواهد کرد.

همچنین با وجود نوسانی که قیمت پولکادوت با آن مواجه شده، پاراچین های مبتنی بر آن همچنان پرفروش است. دو روز پیش، یونیک نتوورک با برنده شدن چهاردهمین اسلات پاراچین به اکوسیستم پولکادات پیوست؛ ۱۴.۳ میلیون دلار جمع آوری کرده و از دیگر پروژه ها سبقت گرفت. یونیک نتوورک همچنین با این اقدام خود بر جذابیت مداوم پولکادوت به عنوان سکوی پرتابی برای پروژه های جدید تاکید کرد.

پیش بینی قیمت پولکادات

تحرک ضعیف و آینده روشن پولکادات| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

قیمت پولکادات طی دو جلسه معاملاتی گذشته به صورت جانبی و محدود معامله شده و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۳ درصد افزایش یافته است. اندیکاتور RSI اکنون در نقطه ۴۱ قرار دارد که نشان دهنده حرکت خنثی است. همچنین، قیمت پایین تر از MA بوده که نشان می دهد قیمت احتمالاً بین محدوده باریک ۱۷.۱۹ تا ۱۸.۵۶ دلار معامله خواهد شد.

شکسته شدن روند، فراتر از باند بالایی نمودار احتمالاً منجر به برخورد با مقاومت قیمت در ۱۹.۲۰ دلار خواهد شد. اگر قیمت از این نقطه عبور کند، هدف بعدی سد روانی ۲۰ دلار خواهد بود. با این حال، اگر قیمت از حمایت دوم در ۱۵.۸۶ دلار شکسته شود، این دیدگاه صعودی نامعتبر می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha