۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
امکان ساخت ویدئوهای سه بعدی با فیلترهای شبکه اجتماعی «تیک تاک»
تازه های فناوری؛

امکان ساخت ویدئوهای سه بعدی با فیلترهای شبکه اجتماعی «تیک تاک»

شبکه اجتماعی تیک تاک از باز کردن مجدد قابلیت Effect House برای آن دسته از کاربران خود خبر داد که مایل به استفاده از فیلترهای AR قرار داده شده در این قست برای ضبط ویدئوهای خود هستند.

به گزارش بازار، شبکه اجتماعی تیک تاک از باز کردن مجدد قابلیت Effect House برای آن دسته از کاربران خود خبر داد که مایل به استفاده از فیلترهای AR قرار داده شده در این قست برای ضبط ویدئوهای خود هستند.

این سرویس البته نخستین بار در سال گذشته میلادی به روی کاربران نسخه بتا باز شد که تعداد زیادی از کاربران تیک تاک از آن استفاده کردند. به گفته تیک تاک، تنها طی زمان کوتاهی، ویدئوهای ساخته شده با این فیلترها با استقبال زیاد کاربران همراه شده و بیش از ۶۰۰ میلیون بازدید را تجربه کردند. با استفاده از این فیلترها، کاربران می توانند اقدام به قرار دادن ماسک، تغییر چهره و البته ساخت ویدئوهای سه بعدی کنند.

روش کار نیز بسیار ساده بوده و شبیه به فیلترهای اینستاگرام است. کاربران کافی است ویدئوهای خود را ساخته و سپس در قسمت Effects House اقدام به انتخاب فیلتر مورد علاقه و تلفیق آن بر روی ویدئوهای ضبط شده خود نمایند.

البته طبق روال گذشته، کاربران باید مقررات مربوط به ویدئوهای تیک تاک مانند عدم قرار دادن ویدئوهایی با مضمون خشونت آمیز، جنسی، تبلیغ مواد مخدر و غیره کنند.

اما برای فیلتر گذاری روی ویدئوهای خود باید اپلیکیشن آن را دانلود و نصب نموده و ویدئوهای خود را در اپلیکیشن فیلتر گذاری نمایید. البته یک محدودیت در این میان وجود دارد و آن اینکه در حال حاضر، این اپلیکیشن تنها قابلیت نصب بر روی کامپیوترهای با سیستم عامل Mac OS را داشته و امکان نصب آن بر روی سایر سیستم های عامل وجود ندارد.

سیستم سخت افزاری مورد نیاز برای نصب این اپلیکیشن نیز عبارت است از پردازشگر Core i۳ ۲.۵Ghz و کارت گرافیک Nvidia GeForce ۷۱۰. تیک تاک هنوز بیانیه ای در خصوص زمان استفاده کاربران ویندوز یا اندروید از این اپلیکیشن جذاب اعلام نکرده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha