۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
گردشگری منطقه آزاد اروند بر روی لبه پرتگاه است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

گردشگری منطقه آزاد اروند بر روی لبه پرتگاه است

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: گردشگری منطقه آزاد اروند به دلیل تصمیمات اشتباه بر روی لبه پرتگاه است.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند همچون سایر مناطق با چالش مواجه شد که فعالان گردشگری بار اصلی این مشکلات را به دوش کشیدند تا اروند همچنان پیشتاز باشد.

وی افزود: تصمیمات مدیریتی تاثیر مستقیمی بر معیشت فعالان گردشگری دارد و می‌تواند باعث بهبود و یا کوچک شدن کسب و کارهای گردشگری شود و بر همین اساس فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند نسبت به انتخاب یک مدیر توانمند در سازمان منطقه آزاد اروند دغدغه‌های زیادی داشتند.

این فعال گردشگری تصریح کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد بودیم یکی از مدیران گردشگری دولت سابق مجددا بر کرسی مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که موجی از انتقادهای فعالان گردشگری و صنایع دستی را به همراه داشت و فعالان این دو حوزه خواستار لغو این حکم و همچنین علت این انتصاب ضعیف شدند.

موید راد تاکید کرد: فردی که هم اکنون مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند شده است مشخص نیست که چه تحصصیلاتی دارد و همچنین یکی از سئوالات فعالان گردشگری و صنایع دستی میزان بودجه و عملکردی وی در دوران قبلی تصدی مدیریتی خود در واحد گردشگری است که همچنان به آن پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند دارای پرسنلی است که تحصیلات گردشگری دارند ولی متاسفانه در واحد گردشگری این سازمان حضور ندارند؛ رئیس اداره واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز مشخص نیست با چه سابقه‌ای این سمت را دارد؟ چند پژوهش انجام داده است؟ چند طرح مطالعاتی داشته است؟ عملکرد وی در دوران تصدی مسئولیتش چه بوده است؟

این فعال گردشگری گفت: رئیس جمهور اخیرا تاکید کرده است: «بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کارآمد بودن از محورهای مورد تأکید این دولت است.»

موید راد در پایان خواستار استعفای مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به منظور احترام به فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این منطقه و همچنین انتصاب یک فرد متخصص، جهادی و دارای سابقه درخشان شد.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha