۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
قیمت روغن موتور در استان زنجان افزایش یافته است
رئیس اتحادیه صنف تعویض روغنی های زنجان:

قیمت روغن موتور در استان زنجان افزایش یافته است

زنجان- علی آبادی، رئیس اتحادیه صنف تعویض روغنی های زنجان گفت: قیمت روغن موتور در استان زنجان افزایش یافته است و باید این مشکل از طریق مراجع مختلف پیگیری شود.

سعید علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قیمت روغن موتور در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: نظارت از قیمت روغن موتور در استان باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه عمده‌فروشان می‌دانستند که روغن موتور گران خواهد شد، کالا را خریداری کرده‌اند گران می فروشند و یا اصلا نمی‌فروشند،اظهار کرد: این مشکل از طریق مراجع مختلف پیگیری می شود.

رئیس اتحادیه صنف تعویض روغنی های زنجان گفت: روغن موتوری که قیمت واقعی آن ۱۵۰ هزار تومان است به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به واحد صنفی و خرده‌فروش فروخته می شود و واحد صنفی هم مجبور است که با حداقل سود ۱۰ درصد روغن را بفروشد.

علی آبادی تاکید کرد: قیمت روغن موتور به مقدار مشخصی افزایش یافت و فقط دلالان و عمده‌فروشان در این میان خیلی سود کرده‌اند اما مصرف‌کننده نهایی و خرده‌فروشان کلی ضرر می کنند.

وی افزود: تعویض روغن خودروی ال ۹۰ با سرویس کامل، قبل از عید با حداقل دستمزد به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسید ولی در حال حاضر به ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

رئیس اتحادیه صنف تعویض روغنی های زنجان با بیان اینکه قیمت کالاها افزایش یافته است،ابراز داشت: مبلغ بالا رفته و سودی به خرده‌فروش نمی‌ماند و این باعث شده تا روغن تقلبی هم در بازار زیاد شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha