۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تنها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن طی ۱۶ سال اخیر در کشور احداث شده است
رئیس کانون انبوه سازان مسکن در گفتگو با بازار:

تنها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن طی ۱۶ سال اخیر در کشور احداث شده است

تبریز- برزگر، رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران گفت: تنها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن طی ۱۶ سال اخیر در کشور احداث شده است.

جمشید برزگر در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال توسط دولت سیزدهم گفت: وعده ساخت یک میلیون واحد مسکن تنها برعهده دولت نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی و انبوه سازان نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: در این طرح تلاش بر این است که افزایش عرضه انجام شود. با ساخت این تعداد مسکن عرضه و تقاضا کنترل شده و در نتیجه آن قیمت مسکن نیز کنترل خواهد شد.

وی سپس ادامه داد: حتی اگر نصف این میزان نیز عملی شود بازهم خوب بوده و نتایج درخشانی در بازار مسکن به دنبال خواهد داشت.

برزگر با تاکید بر اینکه در ۱۶ سال اخیر تنها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در کشور احداث شده است، ابراز داشت: پیشنهاد ما نیز در اجرای این طرح آن است که کار را به افراد متخصص و دارای صلاحیت و امکانات در احداث مسکن واگذار کنند.

وی سپس افزود: باید از نقاط مثبت مسکن مهر استفاده شود و از نقاط منفی این طرح خودداری کنیم. باید پروژه مسکن مهر آسیب شناسی شده و برای همین منظور نیز یک بسته پیشنهادی به وزیر داده ایم و مکاتباتی نیز با آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان انجام داده ایم.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران ادامه داد: باید افراد علاقه مند و فعال و دارای صلاحیت در پروژه ساخت یک میلیون واحد مسکن به کار گرفته شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha