۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
مشترکان و ادارات پرمصرف آب در همدان اخطار می‌گیرند
مدیر عامل آبفای استان همدان:

مشترکان و ادارات پرمصرف آب در همدان اخطار می‌گیرند

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: لیست دستگاه‌های اجرایی پرمصرف آب تهیه و اخطارهای لازم از سوی استانداری به این تعداد از مشترکان داده می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر در کارگروه اطلاع‌رسانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر اهمیت موضوع آگاه‌سازی افکار عمومی در شرایط بحرانی و تنش آبی سال جاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات مرتبط با کارگروه اطلاع‌رسانی ضمن تاکید بر آگاه‌سازی عموم از الزامات است، اظهار کرد: با توجه به نقش معتمدین محل و فرماندهان بسیج محلات در انتقال مباحث آموزشی، برگزاری جلسات آموزشی ویژه این طیف از افراد ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر تشکیل کارگروه مدیریت مصرف ویژه کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: با توجه به تنش آبی موجود و کاهش نزولات جوی باید لیست دستگاه‌های اجرایی پرمصرف تهیه و اخطارهای لازم از سوی استانداری به این تعداد از مشترکان داده شود.

وی افزود: همچنین معرفی مشترکان و دستگاه‌های کم‌مصرف به منظور ترغیب افراد و دستگاه‌های اجرایی به مدیریت مصرف نیز حائز اهمیت است.

بختیاری‌فر بر راه‌اندازی مجدد مجموعه مروجین آب به منظور گشت‌زنی در خیابان‌های شهر و تذکر به مشترکان پرمصرف ضمن آموزش به عموم تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha