۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های اصلی گردشگری در قم است
استاندار قم:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های اصلی گردشگری در قم است

قم - شاهچراغی، استاندار قم با اشاره به مشکل کمبود امکانات اقامتی در قم، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های اصلی گردشگری در این استان است.

به گزارش بازار، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از روند ساخت سه هتل ۵ ستاره در شهر قم، میزان پیشرفت و مسائل و مشکلات پیش روی این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

استاندار قم با حضور میدانی در محل ساخت هتل‌های ۵ ستاره زعفرانیه، زمرد و طوبی در شهر قم، با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و موقعیت زائر پذیری قم، افزود: اتمام طرح‌های نیمه تمام و نیز فراهم ساختن امکانات مناسب برای اسکان زائران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، از اولویت‌های مهم استان در حوزه گردشگری است.

شاهچراغی مشکل کمبود امکانات اقامتی قم به ویژه در ایام مناسبتی خاص را مورد توجه قرار داد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و ارائه خدمات مناسب و شایسته به مسافرین، می‌توان امیدوار بود که مشکل اقامت زائرین و مسافرین و افزایش زمان ماندگاری مسافر در قم حل شود.

گفتنی است هتل ۵ ستاره طوبی و مجتمع طلا و جواهر در بلوار پیامبر اعظم(ص)، هتل ۵ ستاره زمرد در میدان بسیج و هتل ۵ ستاره زعفرانیه در بلوار عمار یاسر شهر قم در حال ساخت است.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha