۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان سمنان شناسایی می‌شود
استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان سمنان شناسایی می‌شود

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه طرح جامعی را برای مدیریت مصرف آب در نظر داریم، گفت: در قالب این طرح و با همراهی دهیاری‌ها انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان شناسایی می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان سمنان از بابت هدر رفت آب سالانه خسارات بسیار اقتصادی را متحمل می شود که در مقابله با آن از طریق مدیریت مصرف هستیم، تاکید کرد: طرح جامعی را برای مدیریت مصرف آب در نظر داریم.

وی افزود: در قالب این طرح و با همراهی دهیاری ها انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان سمنان شناسایی می شود همچنین با اصلاح شبکه آب رسانی می بایست از هدر رفت بیشتر آب، این مایع حیاتی در استان سمنان جلوگیری کرد که این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه از جمله دیگر اولویت‌ها ما در مدیریت مصرف، استفاده از پساب برای بخش صنعتی است، ابراز کرد: در این ارتباط مقوله تصفیه خانه پیگیری می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه احیای قنوات نیز در دستور کار مدیران استانی قرار دارد، گفت: تفکیک آب شرب از آب مورد نیاز شهرداری های استان سمنان از دیگر اقداماتی است که در این راستا صورت پذیرفته است.

وی افزود: از ظرفیت بخش خصوصی برای آبرسانی به نقاط کمتر برخوردار استان سمنان نیز استفاده خواهد شد که در این راستا برنامه ریزی خوبی باید صورت گیرد.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha