۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
حمایت دادستانی از شرکت‌های دانش بنیان
معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد

حمایت دادستانی از شرکت‌های دانش بنیان

عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور از حمایت ویژه دادستانی کل کشور از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش بازار، سعید عمرانی با اشاره به اولویت‌های دادستانی کل برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال به نام "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" همه تلاش قوه قضایه این است که حداقل بخشی از فرمایش‌های رهبر انقلاب را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قوه قضاییه است، بیان کرد: قوه قضاییه خصوصاً به شرکت‌های دانش بنیان که به آخرین فناوری روز مجهز باشند و با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشند و علاوه بر تولید علم، کالاها و محصولات با کیفیت عرضه و کشور را به خودکفایی رسانده و از واردات بی نیاز کنند، حمایت می‌کند که به عنوان نمونه می‌توان به فعالیت یک شرکت تولید کپسول اکسیژن اشاره کرد که در ابتدای سال محصولات با کیفیتی تولید کرده و ضمن خودکفایی اولین محموله خود را صادر و از بیکاری بیش از حداقل ۱۰۰ نفر جلوگیری کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه همه تلاش قوه قضاییه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تولید و اشتغال است، گفت: در حال حاضر زمان ثبت شرکت‌های دانش بنیان کمتر از یک هفته زمان می‌برد در حالی که در گذشته ثبت یک شرکت در حوزه کسب وکار ماه‌ها طول می‌کشید.

عمرانی از پیگیری ویژه و حمایت از فضای کسب و کار، اشتغال و تولید خبرداد و گفت: دستگاه قضایی در سال‌های گذشته نیز نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه ویژه‌ای داشت و بدون شک در سال جدید نیز حمایت‌های دستگاه قضایی افزایش خواهد یافت.

معاون قضایی دادستان کل کشور از حمایت ویژه دادستانی کل کشور از شرکت‌های دانش بنیان خبرداد و گفت: رفع مشکلات حقوقی این شرکت‌ها در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و دادستانی کل است.

کد خبر: ۱۴۵٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha