۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
اجرای بیش از ۲۴۸ پروژه عمرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام اصفهان خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۴۸ پروژه عمرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان

اصفهان - حاجی رحیمیان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۴۸ پروژه عمرانی و زیربنایی توسط این ستاد در استان اصفهان اجرا شده است.

تورج حاج رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از مهمترین حسنات در این ماه خدمت به مردم به خصوص اقشار کم درآمد است که این شیوه انبیا و اولیای الهی است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اردیبهشت سال ۱۳۶۸ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، ابراز داشت: از مهمترین اهداف و آرمانهای این سازمان محرومیت زدایی و کمک به فقرا و نیازمندان و خدمت به آنها از طریق ظرفیت های نظام بود که هم اکنون هم ادامه دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اصفهان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف تعریف شده برای این سازمان ارکان مختلفی مثل بنیاد احسان و برکت و ۱۵ خرداد تشکیل شد، تصریح کرد: اقدامات زیادی هم در طول سال های گذشته به این منظور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان تاکنون چهار هزار و ۵۹۰ طرح اقتصادی اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: برای این طرح ها بیش از شش هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری شده است.

اشتغال بیش از ۱۷ هزار نفر
حاجی رحیمیان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ها تاکنون زمینه اشتغال بیش از ۱۷ هزار نفر فراهم شده است، گفت: ارائه هدفمند خدمات به اقشار و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در سطح کشور هدف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۴۸ پروژه عمرانی و زیربنایی در سطح استان اصفهان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شده است، افزود: برای این طرح ها بیش از ۵۵۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ساخت ۴۴ باب مسکن ویژه خانواده های معلول
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه از این تعداد طرح ها ۱۵ عدد مسجد، ۴۶ مورد مدرسه، ۴۴ باب مسکن ویژه خانواده های دو معلول بوده است، تاکید کرد: ۴۳ پروژه عمرانی دیگر از مجموع این طرح ها، پروژه هایی همچون مرکز جامع سلامت و حوزه علمیه بوده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha