۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
لزوم مشارکت بانک‌ها در توسعه اقتصادی| پرورش آبزیان در استان بوشهر تقویت می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

لزوم مشارکت بانک‌ها در توسعه اقتصادی| پرورش آبزیان در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم مشارکت بانک‌ها در توسعه اقتصادی گفت: پرورش آبزیان در استان بوشهر تقویت می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه اقتصادی در استان از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان در سال ۱۴۰۱ است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " باید در تحقق عینی و دقیق شعار سال اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اقتصاد دریامحور از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اقتصادی استان است و پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو و همچنین تجارت دریایی از محورهای اساسی در این مسیر است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: تسهیل در تجارت و بازرگانی در بنادر استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و با توجه به صدور مجوز سفر ۹۰۰ لنج در ماه آینده، انتظار داریم بازارهای ته‌لنجی رونق پیدا کند.

وی یادآور شد: مشارکت بانک‌ها در طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی استان مورد توجه قرار دارد و انتظار داریم شاهد حضور موثرتر بانک‌ها باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد اقتصادی هدف‌گذاری شده برای استان ۱۰.۴ درصد است گفت: برای تحقق این میزان رشد اقتصادی باید همه کمک کنیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha