۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
جولان لوازم یدکی تقلبی در یاسوج| بیشترین تخلف در خصوص کیفیت لوازم است
رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو در یاسوج:

جولان لوازم یدکی تقلبی در یاسوج| بیشترین تخلف در خصوص کیفیت لوازم است

یاسوج- رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو در یاسوج گفت: وجود لوازم یدکی تقلبی را نمی شود انکار کرد اما زیاد نیست و در برخی موارد تعمیرکاران قطعه را تعویض و یا قطعه تقلبی یا اوراقی جای آن نصب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حکمت الله بختیاری بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۴۵۰ واحد صنفی لوازم یدکی در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند که اکثر این واحدها به علت افزایش لحظه ای قیمت ها توان خرید کالای جدید ندارند و برخی از آنها ورشکسته شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین گزارش و تخلف در خصوص کیفیت و جواب ندادن قطعات لوازم یدکی گزارش شده است، گفت: این صنف در رابطه با قیمت، کمترین تخلفات را دارند و بزرگترین مشکل صنف لوازم یدکی در شهر یاسوج، فروش قطعه لوازم یدکی از سوی تعمیرکاران و مکانیک‌ها است.

بختیاری افزود: برخی تعمیر کاران و مکانیک ها لوازم یدکی را به اسم بِرند به مشتریان فروخته و روی خودروی آنها نصب می‌شود که در صورت مشکل مشخص می شود که قطعه نصب شده تقلبی یا بازیافتی است.

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی لوازم یدکی هر قطعه را حداکثر تا ۱۵ درصد می توانند بالاتر بفروشند و بیشتر از این تخلف است اما در سه ماهه اخیر قیمت یک چسب مزدا ۴۵ هزار تومان بوده که هم اکنون به ۷۵ هزار تومان رسیده، قیمت بلبرینگ خودرو یک ماه پیش ۱۱۰ هزار تومان بوده و هم اکنون ۱۶۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو در یاسوج تصریح کرد: قطعه دیسک صفحه خودرو افزایش قیمت ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی داشته و دیسک صفحه شرکتی خودرو قبل از تعطیلات نوروز یک میلیون تومان بوده و هم اکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده است.

وی افزود: دیسک صفحه تقویت شده خودرو قبل از تعطیلات نوروز یک میلیون و ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان بوده اما هم اکنون به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده و دیسک صفحه معمولی خودرو از یک میلیون و ۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha