۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
مشکل توزیع گوشت مرغ در مازندران نداریم| عرضه ۱۶ هزار تن مرغ در نوروز
در گفتگو با بازار؛

مشکل توزیع گوشت مرغ در مازندران نداریم| عرضه ۱۶ هزار تن مرغ در نوروز

ساری- رمضانی، مدیر انجمن کشتارگاه‌های مازندران با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ در استان نداریم، گفت: ایام نوروز ۱۶ هزار تن مرغ کشتار شده است.

یوسف رمضانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه قبل از سال بیش از ۱۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شد، افزود: تولید این میزان جوجه سبب شد تا در تعطیلات نوروزی با کسری مرغ مواجه نباشیم.

وی با عنوان اینکه روزانه بین ۶۰۰ تا هزار تن مرغ زنده برای کشتار به کشتارگاه های استان منتقل می شد، افزود: بخشی از این مرغ ها برای ارسال به تهران و تنظیم بازار کشتار و بخشی دیگر در استان توزیع می شد.

وی با عنوان اینکه از ۲۰ اسفندماه تا ۱۳ فروردین بیش از ۱۶ هزار تن مرغ زنده در کشتارگاه های استان کشتار شد، افزود: خوشبختانه شب عید امسال مشکل توزیع مرغ در استان نداشتیم و در حال حاضر نیز وضعیت تولید و توزیع مرغ به گونه ای مطلوب است که پشتیبانی امور دام اقدام به جمع آوری مرغ های زنده برای ذخیره سازی کرده است.

رمضانی یادآور شد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده از نرخ مصوب نیز کمتر شده و امور پشتیبانی اقدام به جمع آوری مرغ زنده کرده است تا مرغداران دچار زیان نشوند.

مدیر انجمن کشتارگاه های مازندران با عنوان اینکه مردم استان در نوروز مرغ با قیمت مناسب تهیه کردند، افزود: مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان و مرغ گرم نیز با قیمت ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان عرضه می شود که زیر قیمت مصوب است.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha