۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
برگزاری انتخابات کشوری در رونق کسب و کارهای فضای مجازی موثر است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

برگزاری انتخابات کشوری در رونق کسب و کارهای فضای مجازی موثر است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها حتما در ساماندهی کسب و کارهای فضای مجازی موثر خواهد بود.

رضا تقی پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای فضای مجازی گفت: طبیعتاً انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای فضای مجازی لازم است و ما در اتحادیه‌ای قرار می‌گیریم که ذینفعان و ذی ربطان زیادی در آن قرار دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هر فردی که در این اتحادیه عضویت دارد ذی ربط است، بیان کرد: این اتحادیه‌ها معمولاً یک اساسنامه دارند و برابر آن اساسنامه باید انتخابات انجام شود و ما نیز از این شرایط استقبال می کنیم.

تقی پور با اشاره به دلایل مخالفت عده‌ای از افراد پیرو برگزاری انتخابات کسب و کارهای فضای مجازی اظهار کرد: یک عده تاکید دارند که ضوابط لازم در این انتخابات باید برابر آیین‌نامه‌ها اجرا شود. این موضوع عجیبی نیست و اصل لازم برای همه انتخاباتهاست.

این نماینده مجلس تأکید کرد: به هر صورت برابر آیین‌نامه و اساس نامه ها، این اتحادیه‌ها یکسری اختیارات و وظایفی را برعهده دارند که مهمترین آن تنظیم گری محدود در فضای مجازی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: به واقع انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها حتما در ساماندهی کسب و کارهای فضای مجازی موثر خواهد بود به شرط اینکه این انتخابات برابر آیین‌نامه‌ها برگزار و صحت آن مورد تایید واقع شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha