۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
 از «پرداخت وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی» تا «راه اندازی شعب ویژه خدمات به شرکت های دانش بنیان»
عضو هیأت عامل بانک ملی تشریح کرد

از «پرداخت وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی» تا «راه اندازی شعب ویژه خدمات به شرکت های دانش بنیان»

عضو هیأت عامل بانک ملی ایران گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، به زودی شعب ویژه خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان را اجرایی می کنیم.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، حسن مونسان معاون شعب و عضو هیأت عامل بانک ملی ایران در خصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اشاره به اینکه بانک ها از سنوات گذشته بر اساس مصوبه ای که مجلس صادر می کند، همکاری های بسیاری خوبی داشته اند اظهار داشت: ما در بانک ملی به این موضوع به عنوان یک اولویت نگاه کرده ایم و در سال گذشته نیز بالاترین رقم پرداختی وام ازدواج توسط بانک ملی با شرایط بسیار آسان انجام شد.

وی ادامه داد: امسال هم بخشنامه این تسهیلات را به تمام واحدهای بانک ملی ابلاغ کردیم. شرایط آن نیز به گونه ای است که مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان وام ازدواج و برای کسانی که زیر ۲۳ سال سن ازدواج کنند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای هر زوج درنظر گرفته شده است. شرایط آن نیز بسیار آسان در نظر گرفته شده است؛ به گونه ای که حتی در حال حاضر که مبلغ وام ازدواج افزایش پیدا کرده است، ضمانت آن هم یک نفر ضامن معتبر از طریق اعتبار سنجی خواهد بود و بحث کارت پایان خدمت نیز برای وام ازدواج جزو موارد اساسی نیست و ذکر شده است که بدون داشتن کارت پایان خدمت، زوج می تواند وام را دریافت کند و به تمام واحدها نیز ابلاغ شده است.

این مقام مسئول در بانک ملی افزود: الحمدالله در طول سنوات گذشته مورد و مشکلی در این رابطه نداشته ایم و همکاران بنده سعی کرده اند در این زمینه فرایند را تسهیل دهند و به همین جهت هم بوده است که خیلی از وام ها از برخی از بخش ها و بانک ها به سمت بانک ملی هدایت می شدند. بنابراین این بخش مورد توجه بانک ملی است و انشاالله امسال هم با سرعت و تسهیل گرایی انجام خواهد شد.

مونسان در خصوص امکان طرح شکایت از سوی مشتریان این بانک به مسئولان مربوطه در بانک ملی گفت: در تمامی شعب ما، هم اطلاعیه رسیدگی به شکایات نصب شده و هم در سایت بانک ملی اطلاع رسانی شده است. اگر احیانا در یک نقطه ای از کشور، همکاران ما به دلیل کم اطلاعی پاسخگو نباشند، متقاضیان می توانند هم از طریق سامانه هایی که اعلام شده است و هم واحد روبط عمومی اطلاع دهند و بازرسان مرکز و استانی به موضوع می پردازند و پیگیری می کنند.

راه اندازی شعب ویژه خدمات به شرکت های دانش بنیان در بانک ملی
عضو هیأت عامل بانک ملی ایران در ادامه در خصوص برنامه های بانک ملی در راستای تحقق شعار سال اظهار داشت: همان طوری که مقام معظم رهبری شعار سال را تعیین کرده است و به عنوان محور حرکت کل کشور قرار گرفته است، بانک ملی نیز در این راستا برنامه های خوبی دارد این در حالی است که در سنوات گذشته هم خصوصا در سال گذشته، برای شرکت های دانش بنیان بسته هایی را دیده بودیم ولی امسال به جهت حساسیت موضوع و شعار سال که تعیین شده است و نقش بسیار اثربخشی که شرکت های دانش بنیان هم در قطع وابستگی اقتصاد به نفت و هم در توسعه اقتصادی کشور و ارزآوری دارند، به این موضوع پرداخته شده است به گونه ای که امسال در نظر داریم در سراسر کشور، شعب ویژه خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان را اجرایی کنیم.

مونسان افزود: در این راستا در حال بررسی هستیم تا این شعب را در سطح کشور افتتاح کنیم. انشاالله سعی میکنم یک شعبه را هم در اردیبهشت ماه در تهران افتتاح کنیم و در کنار آن، برای شرکت های دانش بنیان بسته های ویژه ای هم در حال مطالعه داریم؛ زیرا شرکت های دانش بنیان فکر و خلاقیت و ایده های بسیار خوبی دارند. به همین جهت مدیرعامل محترم بانک ملی که یک چهره دانشگاهی است و به موضوع اشراف دارد، دستور دادند برای شرکت های دانش بنیان بسته های ویژه در نظر گرفته شود تا امسال بتوانیم شعار سال را اجرایی کنیم و شرکت های دانش بنیان توجه بانک ملی را احساس کنند.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha