۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
مشترکان پرمصرف یارانه کمتر می‌گیرند| اعمال مدیریت مصرف برای واحدهای صنعتی اردبیل
مدیرعامل شرکت برق اردبیل:

مشترکان پرمصرف یارانه کمتر می‌گیرند| اعمال مدیریت مصرف برای واحدهای صنعتی اردبیل

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: مشترکان پرمصرف از ابتدای امسال یارانه کمتری گرفته و با افزایش مبلغ برق مصرفی روبه‌رو خواهند شد.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی جدید با هدف کاهش بار مصرف برق و تشویق بهینه مصرف مشترکان، سعی بر این است تا یارانه بیشتر برای کم مصرف‌ها و یارانه کمتر برای پرمصرف‌ها اعمال شود.

وی تصریح کرد: مشترکانی که تا ۲۰۰ کیلووات مصرف برق داشته باشند، هیچ‌گونه مبلغ اضافی پرداخت نمی کنند و بالاتر از این رقم به صورت پلکانی با افزایش مبلغ پرداختی و کاهش یارانه‌های اعمال شده روبه‌رو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ۸۰ درصد مشترکان در استان الگوی ارائه شده مصرف را رعایت می کنند و به تناسب این رعایت الگوی مصرف زمینه بهبود بهره‌وری و افزایش کارآمدی را در این بخش شاهد هستیم.

قدیمی افزود: با توجه به محدودیت منابع برق در سطح کشور و تداوم خشکسالی سعی خواهیم کرد در ماه‌های آینده اعمال مدیریت مصرف را در واحدهای صنعتی انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نیز بسته‌های تشویقی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده تا با اعمال خاموشی در ایام پرمصرف و پیک بتوانند از این بسته‌های حمایتی استفاده کرده و با کمترین خاموشی روبه‌رو شوند.

قدیمی اضافه کرد: مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی در صورت رعایت الگوهای مصرف نه تنها با کاهش قیمت روبه‌رو می شوند بلکه به کم شدن خاموشی ها نیز کمک کرده و سعی ما بر این خواهد بود تا تابستان کم حاشیه‌ای را در اعمال خاموشی ها سپری کنیم.

وی به ارائه خدمات برق به صورت غیرحضوری اشاره کرد و ادامه داد: کلیه خدمات شرکت توزیع برق اعم از فروش اشتراک، تقسیط و صدور قبض در بستر سامانه «برق من» انجام می شود و هموطنان می توانند از این طریق خدمات مناسبی را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل از سامانه «برق من» به عنوان سامانه ارتباطی شرکت توزیع برق با مشترکان و ارائه کلیه خدمات به شکل غیرحضوری خبر داد و بیان کرد: سعی ما بر این است تا در بستر این سامانه خدمات متنوعی را به مشترکان ارائه کرده و آنها را به صورت دقیق در جریان میزان مصرف، بهینه مصرف و شرایط مطلوب کاهش بار مصرفی قرار دهیم.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha