۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
احتمال افزایش قیمت ۶۰ درصدی پولکادات| چه زمانی خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ۶۰ درصدی پولکادات| چه زمانی خرید کنیم؟

بر اساس تحلیل داده های فنی، قیمت پولکادات می تواند پس از اتمام روند اصلاحی فعلی، تا ۶۰ درصد افزایش یافته و به بالای ۳۰ دلار برسد.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات بیش از دو ماه است که در نوسان به سر می برد. روند صعودی اخیر فرصتی را برای گاوهای بازار فراهم کرد تا بر محاصره های حیاتی غلبه کرده و سطح حمایت پایداری را ایجاد کنند. با این حال، به دلیل شکست در افزایش تعداد خریداران، این موانع چند برابر شده است.

قیمت پولکادات در ۲۴ ژانویه به ۱۵.۸۳ دلار رسیده و ۴۶ درصد افزایش یافت تا یک نوسان بالا در ۲۳.۱۹ دلار ایجاد کند. این افزایش قیمت به محدوده ای تبدیل شد که دات از آن زمان در آن باقی مانده است.

در تاریخ ۲ آوریل، قیمت پولکادات بالاتر از محدوده ۲۳.۱۹ دلار رسید، اما نهایتا در پایان روز، زیر آن بسته شد، که نشان دهنده عدم افزایش فشار خرید است. در نتیجه، پولکادات با ۲۰ درصد ریش قیمت، به محدوده ای که در حال حاضر معامله می شود، یعنی۱۸.۸۸ دلار سقوط کرد.

احتمال افزایش قیمت ۶۰ درصدی پولکادات| چه زمانی خرید کنیم؟

علاوه بر این، دات منطقه تقاضای ۲۱.۰۸ دلار را به ۲۳.۰۶ دلار که در ۳۱ مارس تشکیل شده بود تغییر داد. بر اساس این ساختار، آزمایش مجدد موج بریکر پس از حرکت رو به پایین اغلب با سختی رد می شود. بنابراین، سرمایه گذاران باید منتظر بمانند تا دات کندل روزانه را بالای ۲۳.۰۶ دلار ببندد تا انباشت این ارز توسط سرمایه گذاران آغاز شود.

رخداد چنین وضعیتی، پولکادات را به محدوده دیگری باز می گرداند که از ۲۴.۱۸ دلار تا ۳۰.۵۰ دلار گسترش می یابد. بنابراین، نرخ صعودی برای دات به ۳۰.۵۰ دلار محدود شده که نشان دهنده احتمال افزایش ۶۰٪ است.

در حالی که همه چیز برای افزایش قیمت پولکادات مثبت به نظر می رسد، شکست محدوده پایین در ۱۵.۸۳ دلار، پایین‌ترین قیمت را ایجاد کرده و تز صعودی را باطل می‌کند. در چنین حالتی، خریداران حاشیه‌ای می‌توانند منتظر آزمایش مجدد ۱۳.۶۴ دلار برای جمع‌آوری مجدد باشند.

کد خبر: ۱۴۴٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha