۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
هشدار درباره وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای در  اصفهان/احتمال اختلال در ترددهای جاده‌ای وجود دارد
مدیرکل بحران استان اصفهان خبر داد؛

هشدار درباره وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای در اصفهان/احتمال اختلال در ترددهای جاده‌ای وجود دارد

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استان اصفهان از پیش بینی وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای در استان اصفهان طی روزهای آینده خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی طی روزهای آینده مخاطراتی را خواهیم داشت، اظهار داشت: پیش بینی می شود که وزش باد شدید و تندباد لحظه ای در استان را طی چند روز آینده داشته باشیم و بر این اساس دستگاه های مسئول باید پیش بینی های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه احتمال تشدید آلودگی هوا به علت ریزگردها را داریم، ابراز داشت: مهمترین علت این موضوع فعال شدن کانون های گرد و غبار در اصفهان و استانهای مجاور است.

احتمال آسیب به درختان
مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه شمال استان اصفهان یکی از مناطقی است که احتمال آلودگی هوای بیشتری به علت ریزگردها را داریم، تصریح کرد: از عموم هم استانی های عزیز به خصوص بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم که طی روزهای آینده کمتر از منزل خارج شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به وزش باد شدید احتمال آسیب به اشجار را متصور خواهیم بود و بر این اساس مراقبت و پایش نهادهای مرتبط در ارتباط با درختان آسیب‌زا ضروری است، خاطرنشان کرد: لازم است هموطنان و همشهریان در سطح استان اصفهان نسبت به استحکام سازی سازه های موقت و تابلوها اقدام کنند.

احتمال اختلال در ترددهای جاده‌ای
شیشه فروش همچنین با پیش بینی کاهش میدان دید در جاده ها و محورهای مواصلاتی به دلیل وجود ریزگردها طی روزهای آینده در سطح استان اصفهان گفت: لازم است با توجه به کاهش کیفیت هوا و اختلال در ترددها اصول ایمنی توسط رانندگان رعایت شود.

وی افزود: لازم است تا رعایت اصول حفاظتی در برابر گرد و غبار توسط مردم و هموطنان در سطح استان اصفهان طی روزهای آتی انجام‌ شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha