۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
بهره برداری از چند پروژه راه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی در آذربایجان غربی
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

بهره برداری از چند پروژه راه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی در آذربایجان غربی

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: چندین پروژه راه استان با اعتبار ۹۰۰میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی قبل از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی خوی در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های حوزه راه استان گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقلی یکی از اولویت های مدیریت استان به شمار می رود که در این راستا ۴۸ کیلومتر راه اصلی در آذربایجان غربی آماده بهره برداری است.

وی اعتبار این پروژه ها را ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: از مجموع ۴۸ کیلومتر راه اصلی آماده بهره برداری، ۹ کیلومتر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خوی واقع شده است.

رحمانی با اشاره به ادامه یافتن فعالیت های عمرانی در آذربایجان غربی با رعایت دستوالعمل های بهداشتی گفت: بیماری کرونا بهانه ای برای تعطیلی فعالیت های عمرانی در استان نشده است.

معاون هماهنگی امور استانداری آذربایجان غربی افزود: تکمیل راه های دسترسی به پایانه های مرزی، کریدورهای شرق به غرب و شمال به جنوب و نیز راه های اصلی از جمله اولویت های استان در توسعه زیرساخت های حمل و نقلی است.

فرماندار خوی نیز در این بازدید گفت: برای توسعه شبکه راه ها بیش از ۷۰ کیلومتر راه اصلی از محل اعتبارات ملی در شهرستان خوی تعریض و تکمیل می شود.

سید محمد عابدی با اشاره به توسعه راه های اصلی در استان گفت: تکمیل طرح تعریض جاده خوی به ایواوغلی ، تعریض جاده خوی به قطور و پایانه رازی و تعریض جاده خوی به سلماس از جمله این طرح ها است.

کد خبر: ۱۴٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha