۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۳۷ الی ۴۰ هزار دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۳۷ الی ۴۰ هزار دلار

با ریزش روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال و نمایش نه چندان جال بیت کوین در روز یکشنبه، احتمال ریزش و اصلاح این ارز دیجیتال به ۴۰ هزار دلار و شاید کمتر وجود دارد.

به گزارش بازار، در پی ناکامی گاوهای بازار کریپتو برای گرم کردن تنور بازار، بیت کوین (BTC) نهایتا روز شنبه به سمت ۴۲۰۰۰ دلار حرکت کرده و با حرکتی اصلاحی مواجه شد.

داده‌های دو وب سایت Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین در حال از دست دادن آرام حمایت هایی است که موفق شده بود طی هفته های گذشته به دست آورد.

پس از آزمایش‌های متعدد مقاومت ۴۳۰۰۰ دلاری، این منطقه در نهایت جای خود را برای مشاهده پایین‌ترین قیمت ۴۲۱۳۱ دلاری داد که پایین‌ترین قیمت از ۲۳ مارس به این سو محسوب می شود.

احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۳۷ الی ۴۰ هزار دلار

گاوهای بازار که امیدوار به ایجاد یک حرکت مثبت برای نجات از وضعیت چند ماهه بیت کوین بودند، با ریزش بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری بازار رمز ارزها بروبرو شدند که ضرری سنگین برای اهالی این بازار به حساب می آید.

بنابراین، برای معامله‌گران، چشم‌انداز کوتاه‌مدت کاملاً نزولی بود. «کریپتو اِد» مفسر محبوب بازار ارزهای دیجیتال با انتشار پیامی توئیتری، به آزمایش مجدد مقطع حیاتی ۴۰۰۰۰ دلار اشاره کرده و با اینحال هشدار داد که ریزش بیت کوین ممکن است در نقطه مذکور متوقف نشود.

او به فالوورهای خود در توییتر هشدار داد: "تا زمانی که بیت کوین هزار دلار۴۴ یا حتی ۴۵-۴۶ هزار دلار را پس نگیرد، می ترسم برای ریزش بیشتر آماده شویم و حداقل ۴۰ هزرا دلار و شاید حتی کمتر از این قیمت را دوباره آزمایش کنیم."
در حال حاضر، نمودار همراه روند نزولی چند مرحله ای پیش بینی شده را با سطوح حمایتی ۴۰۰۰۰ دلار و ۳۷۵۰۰ دلار نشان می دهد.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha