۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
سردرگمی دولتمردان در نظارت بر دارو و کالاهای اساسی موجب فشار بر مردم شده است
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

سردرگمی دولتمردان در نظارت بر دارو و کالاهای اساسی موجب فشار بر مردم شده است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس طی تذکری از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد به صورت جدی نظارت بر تامین و ذخیره دارو و کالاهای اساسی به صورت جدی تر و قاطع تر انجام شود تا معیشت مردم حفظ شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری به رئیس جمهور، گفت: گرانی های سرسام آور دارو و کالاهای اساسی طی ماه های اخیر جز سردرگمی دولتمردان شما در نظارت جدی و قاطع بر بازار دارو و کالاهای اساسی هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس تاکید کرد: فشار گرانی ناشی از عدم نظارت دولت شما بر شانه مستضعفان و محرومان جامعه تحمیل می شود که نوعی حق الناس است بنابراین ضرورت دارد به صورت جدی دستور دهید نظارت بر تامین و ذخیره دارو و کالاهای اساسی قاطع تر، جدی تر و به روزتر انجام شود تا زحمات شبانه روزی شما برادر ولایی کم اثر نشود.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو، اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل گرما و کمبود شدید آب شرب در تفت و میبد دستور شما مبنی بر درج تامین اعتبار ساخت مخازن ذخیره آب شهرستان های تفت و روستاهای آن و تجهیز ۷ حلقه چاه و ساخت مخزن ذخیره آب در میبد در مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به استان یزد تا این لحظه اجرایی نشده که جای نگرانی و گلایه دارد، مجددا دستور دهید اقدام عملیاتی صورت گیرد.

میرمحمدی طی تذکری دیگر به وزرای کشور و جهاد کشاورزی بیان کرد: شهر تفت به عنوان باغ شهر استان طی ۳ سال گذشته دچار آسیب محصولات کشاورزی به دلیل سرمازدگی شده است. تنها محل ارتزاق عمده کشاورزان که محصولاتشان را سرما زده تنها کشاورزی است بنابراین ضرورت دارد دستور دهید از محل اعتبارات بحران و جهاد کشاورزی خسارات این افراد پرداخت شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha