۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
نایلون شیرینگ و معرفی بهترین مرکز فروش نایلون شیرینگ : دریا پلاستیک

نایلون شیرینگ و معرفی بهترین مرکز فروش نایلون شیرینگ : دریا پلاستیک

جهت تولید نایلون شیرینگ از مواد pvc بهره گرفته می شود. شیرنگ از نظر لغوی به معنای جمع شوندگی و کوچک شدن است.

به گزارش بازار، جهت تولید نایلون شیرینگ از مواد pvc بهره گرفته می شود. شیرنگ از نظر لغوی به معنای جمع شوندگی و کوچک شدن است. از این رو نایلون شیرینگ نیز دارای خاصیت جمع شوندگی می باشد و امکان بسته بندی اقلام را به صورت وکیوم فراهم می آورد. جهت تهیۀ پلاستیک شیرینگ علاوه بر مواد پی وی سی، از مواد پلی افیلن و پلی اتیلن نیز استفاده می گردد. البته نیاز به افزودن یک سری مواد ناخالص است که باعث افزایش مقاومت پلاستیک در برابر پارگی و جذب رطوبت می شود. مجموعۀ دریا پلاستیک به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ پیشرو در حوزۀ پلاستیک های صنعتی در حال فعالیت می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز صاحبان صنایع توانسته با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته، موفق به تولید نایلون شیرینگ در کنار دیگر انواع نایلون حبابدار و استرچ گردد. جهت خرید نایلون شیرینگ می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. با توجه به ویژگی و مشخصه های مهمی که نایلون شیرینگ دارد، صنایع متعددی از مزایای این نوع پلاستیک جهت بسته بندی محصولات استفاده می نمایند.

نحوۀ تولید نایلون شیرینگ

در ادامۀ پست به نحوۀ تولید نایلون شیرینگ به صورت تک لایه ای می پردازیم. در ابتدا مواد اولیه پلیمری مورد نیاز تحت حرارت معینی ذوب می شود و سپس مواد ناخالصی با فرمولاسیون مشخص به مواد اولیه افزوده می گردد. مواد اولیه درون سیلندرهای مارپیچ ریخته شده و مواد پلاستیک به صورت خمیر تبدیل می شوند. به این مرحله از فرآیند تولید پلاستیک شیرینگ، مرحلۀ اکسترود اطلاق می شود که به معنای روزنه رانی است. به عبارتی در این پروسه تغذیه، ذوب، اندازه گیری و مخلوط کردن یکی پس از دیگری انجام می گیرد. جهت تولید نایلون شیرینگ چند لایه ای از دستگاه استرود استفاده می شود که تعداد و ابعاد این دستگاه ها بر اساس سایز فیلم شیرینگ تعیین می گردد.

مرحلۀ بعدی فرآیند تولید پلاستیک شیرینگ اختصاص به سرد شدن موا د مذاب می باشد. مواد مذاب درون دستگاه از یک سوی سیلندر مارپیچ خارج می گردد. در این مرحله مواد مذاب بر روی یک سطح صاف در ابعاد مختلف پهن می شود. سپس با تجهیزات سرد کننده مواد مذاب به صورت یک لایه نازک سرد شده و جامد می شود. تولید این نوع نایلون به صورت تک لایه ای و یا چند لایه ای صورت می گیرد. در انتها به صورت رول با متراژ متفاوت بسته بندی می شوند. مراحل تولید نایلون شیرینگ چند لایه نیز مشابه همین روند می باشد، با این تفاوت که چند لایه از ورق نایلون به یکدیگر متصل می شوند.

نایلون شیرینگ و معرفی بهترین مرکز فروش نایلون شیرینگ : دریا پلاستیک

ویژگی بارز نایلون شیرینگ

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، علت استقبال از فروش نایلون شیرینگ این است که امکان بسته بندی وکیوم مانند محصولات را بوجود می آورد. به طور کلی افزایش دما در نایلون شیرینگ حالت چسبناک ایجاد نموده و گرمای فشاری تولید شده باعث جریان مذاب درون کانال های بافت اصلی پلاستیک می شود و بدین وسیله باعث جمع شدگی پلاستیک می گردد. در نهایت به صورت وکیوم وسیله را بسته بندی می کند و عمدتاً جهت استفاده از نایلون شیرینگ، از یک وسیلۀ حرارتی گازی و یا الکتریکی همانند سشوار خانگی استفاده می شود. در حال حاضر از دستگاه های مخصوص شیرینگ پک جهت بسته بندی کالاها با نایلون شیرینگ استفاده می گردد. پلاستیک پلیمری که جهت تولید نایلون شیرینگ حرارتی مورد استفاده قرار گرفته می شود، دارای چگالی و نقطه ذوب پایین است. به طور کلی از ترکیب مواد پلیمری همچون LDPE، LLDPE و HPDE استفاده می گردد. علت اصلی از به کارگیری مواد پلی اتیلن با چگالی کم، افزایش دوام و ماندگاری نایلون در برابر شرایط محیطی می باشد. این نوع پلاستیک دارای تحمل دمای بالا می باشد و به دلیل نوع ساختار تحت دمای زیاد به صورت وکیوم حالت جمع شدگی پیدا می کند.

مزایای نایلون شیرینگ حرارتی

با ذکر مطالب فوق، نایلون شیرینگ تفاوت قابل توجهی نسبت به نایلون معمولی دارد. از این رو پلاستیک شیرینگ حرارتی به منظور بسته بندی برخی از محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه دارای تحمل وزن بالایی می باشد و می توان جهت بسته بندی اقلام سنگین از مزایای این نوع پلاستیک استفاده نمود. نایلون شیرینگ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر به موارد آن اشاره می نمائیم. از دیگر مشخصه های مهم نایلون شیرینگ می توان به قابلیت انعطاف پذیری بالا، قابل شستشو بودن، قابلیت چاپ پذیری، مقاومت بالا و تولید با ضخامت و رنگبندی متفاوت اشاره نمود. در همین راستا شاهد عرضۀ رول نایلون شیرینگ با رنگبندی متفاوت می باشیم که تولید کنندگان توانسته اند از مزایای این نوع پلاستیک جهت بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند.

موارد کاربرد نایلون شیرینگ

همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، متناسب با دستگاه های شیرینگ موجود در بازار، تولید نایلون شیرینگ توسط مراکز تولید کننده به صورت نایلون شیرینگ تونلی، نایلون شیرینگ روده ای و نایلون شیرینگ PVC صورت می گیرد. لازم به یادآوری است که تولید پلاستیک شیرینگ با ضخامت متفاوت صورت می گیرد. در نتیجه متناسب با وزن، ابعاد و نوع محصولات می توانید نایلون شیرینگ نازک و یا نایلون شیرینگ ضخیم سفارش دهید. پلاستیک شیرینگ جهت امور بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع داروسازی، صنایع کاشی سازی، صنایع خودروسازی، صنایع مواد غذایی، تجهیزات و لوازم خانگی و ... ملاحظه نمود.

تولید و عرضۀ نایلون شیرینگ به صورت تک لایه و چند لایه صورت می گیرد. این نوع نایلون به دلیل ویژگی هایی که دارد، صرفه جویی مالی را به همراه خواهد داشت. چرا که نوع نایلون تأثیر بسزایی در حفظ و نگهداری کالاهای بسته بندی شده خواهد داشت. امروزه استفاده از پلاستیک شیرینگ حرارتی به صاحبان صنایع کمک می کند که بتوانند محصولات را به صورت وکیوم بسته بندی نموده و به نوعی امکان جابجایی چندتایی اقلام را فراهم می نماید. همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، جهت استفاده از نایلون شیرینگ، از دستگاه های مخصوص که قادر به تولید هوای گرم هستند، بهره گرفته می شود.

نایلون شیرینگ

علت نوسانات قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ وابسته به میزان کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و میزان ضخامت آن می باشد. بدین ترتیب ممکن است در سطح بازار شاهد نوسانات قیمت پلاستیک شیرینگ باشید، چرا که تأمین مواد اولیه با قیمت بیشتر می تواند باعث افزایش قیمت تولید نایلون گردد. در نتیجه می توانید آخرین قیمت نایلون شیرینگ حرارتی را از طریق مرکز فروش مجموعۀ دریا پلاستیک استعلام نمائید. سپس متناسب با حجمی که نیاز دارید، می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز تولید کننده، با قیمت ارزان نایلون شیرینگ مورد نیاز کسب و کار خود را تهیه نمائید. بدیهی است نوع بسته بندی اقلام بر روی بهتر دیده شدن و افزایش فروش یک محصول تأثیرگذار خواهد بود. نایلون شیرینگ را می توان در دستگاه های شیرینگ تونلی تهیه نمود و بدین وسیله فرآیند بسته بندی اقلام را به صورت وکیوم فراهم می آورد. جهت تهیۀ رول نایلون شیرینگ حرارتی می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعه با اتکاء به نیروی کار مجرب و توانمند توانسته اند به عنوان یکی از تولیدکنندگان پلاستیک های صنعتی در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه داده و متناسب با نیاز صاحبان صنایع، انواع نایلون تهیه و عرضه نمایند.

https://daryapelastic.com/

کد خبر: ۱۴۴٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha