۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
۲۰ درصد برق ادارات مازندران از طریق انرژی‌های نو تامین شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۰ درصد برق ادارات مازندران از طریق انرژی‌های نو تامین شود

ساری- فرح زاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: ۲۰ درصد انرژی مورد نیاز دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها باید از طریق انرژی‌های نو تامین شود.

کیوان فرح زاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۰ درصد برق دستگاه های اداری و اجرایی باید از طریق انرژی های نو تامین شود، گفت: طبق دستورالعمل تهیه شده باید ادارات نسبت به تامین انرژی از طریق انرژی های نو اقدام کنند.

وی تغییر ساعت اداری را همزمان با فصل گرم و تابستان الزامی دانست و از ادارات خواست تا برای تامین انرژی های نو اقدام کنند، گفت: در تمامی ادارات و سازمان ها کنتورهای هوشمند نصب کردیم و به صورت روزانه و هفتگی، مصرف انرژی ادارات پایش می شود.

وی خواستار برنامه ریزی برای مدیریت مصرف انرژی شد و معرفی ممیزان انرژی را در ادارات لازم دانست و گفت: امیدواریم با همکاری ادارات و دستگاه ها بتوانیم انرژی مورد نیاز بخش های مختلف را تامین کنیم.

فرح زاد نیاز استان به انرژی با تولیدات کنونی متفاوت و بیشتر دانست و گفت: انتظار داریم تمامی نهادها و سازمان هاف دیزل ژنراتورها را در روزهای پیک و گرم سال وارد مدار کنند.

مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران یادآور شد: همچنین لازم است بعد از ساعت اداری ۱۰ درصد انرژی ادارات در مدار باشد و باید نسبت به خاموش کردن پکیج ها اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه پیش بینی می شود میزان پیک و مصرف انرژی در تابستان با توجه به کاهش شرایط کرونایی و افزایش سفر رشد یابد خواستار همکاری مشترکان و صرفه جویی در مصرف برق شد.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha