۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
عملیات بازسازی واحدهای سیل زده در خراسان رضوی آغاز شد

عملیات بازسازی واحدهای سیل زده در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد- معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن شروع عملیات آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده، نسبت به اعطای تسهیلات بازسازی از محل منابع در اختیار اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌ رضوی، احمد یزدان پناه در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و بحران خراسان‌ رضوی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن شروع عملیات آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده و اجرای طرح‌های هادی روستایی، نسبت به اعطای تسهیلات بازسازی از محل منابع در اختیار اقدام می‌کند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان‌رضوی از زحمات دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نیروهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌های دولتی، عمومی، نظامی، مردمی که از لحظات ابتدایی بارش‌ها نسبت به ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم منطقه اقدام کردند، هم قدردانی کرد.

وی همچنین از مدیران خواست تا گزارش اقدامات صورت گرفته را به صورت شفاف و صریح به مردم و افکار عمومی ارائه کنند.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند در اسرع وقت نسبت به ساماندهی روستاهای آسیب دیده به ویژه در شهرستان داورزن اقدام و عملیات امدادرسانی، اسکان اضطراری و موقت، آواربرداری و شروع عملیات اجرایی را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

کد خبر: ۱۴٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha