۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
اجرای پویش «دل گرمی احسان» در گلستان| ۲۹۰۰ قلم پوشاک توزیع می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

اجرای پویش «دل گرمی احسان» در گلستان| ۲۹۰۰ قلم پوشاک توزیع می شود

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک بین نیازمندان تحت پویش «دل گرمی احسان» خبر داد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با اجرای پویش «دل گرمی احسان» دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور حمایت از افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا، مرحله دوم پویش دلگرمی احسان را اجرا خواهد کرد.

وی با بیان این که هدف این پویش توزیع البسه و پوشاک بین نیازمندان است، گفت: بنیاد احسان در این راستا دو هزار و ۹۰۰ قلم پوشاک را توزیع خواهد کرد.

سلمان زاده بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان اقدامات متعددی از جمله افتتاح در طرح تحول و توانمندسازی اجتماعی با عنوان خانه احسان، توزیع ماسک و بسته‌های ضدعفونی، جهیزیه، غذای گرم و بسته‌های پروتئینی و معیشتی را در چند رزمایش در دستور کار خود داشته و این خدمات با همکاری گروه های مردمی و جهادی و همچنین مراکز نیکوکاری انجام شده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha