۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۲۷ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شدند/ اشتغال ۵۳۰ نفر
استاندار زنجان:

۲۷ واحد تولیدی تعطیل در زنجان فعال شدند/ اشتغال ۵۳۰ نفر

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد ۲۷ واحد تولیدی که از سال‌های گذشته تعطیل شده بودند وارد چرخه تولید شدند، گفت: با فعال شدن این واحدهای تولیدی برای بیش از ۵۳۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد ۲۷ واحد تولیدی که از سالهای گذشته تعطیل شده بودند وارد چرخه تولید شد، ابراز کرد: با فعال شدن این تعداد واحد تولیدی برای بیش از ۵۳۰ نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه باید برای تحقق شعار سال برنامه ریزی لازم مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: بدون برنامه نمی‌توان کاری کرد.

استاندارزنجان با بیان اینکه هر گونه مانع تراشی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی قابل قبول نیست، گفت: مدیران باید جهاد گونه در سال تحقق شعار سال فعالیت کنند.

حقیقی بر احصا ء مشکلات واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد و گفت: باید برای توسعه تولید در استان مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای رفع موانع تولید در استان زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: جهش تولید راهبردی‌ترین برنامه مسئولان در سال جدید است.

استاندار زنجان، گفت: از اولین روزهای سال ۹۹ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آغاز شده و در واحدهای تولیدی استان حضور داریم و مدیران به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت می‌کنند.

حقیقی ابراز کرد: واحدهای تولیدی باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند جهش را در تولیدات خود به وجود آورند.

کد خبر: ۱۴٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha