۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
بیش از نیمی از کارگران در ایتالیا برخلاف تعطیلی‌ها سر کار می‌روند

بیش از نیمی از کارگران در ایتالیا برخلاف تعطیلی‌ها سر کار می‌روند

در حالی دولت ایتالیا به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا در این کشور، محدودیت‌هایی از جمله تعطیلی گسترده تعدادی از مشاغل را در نظر گرفته است که بیش از نیمی از کارگران، با بی توجهی به آن، در محل کار خود حاضر می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، موسسه ملی آمار ایتالیا (ایستات) در تازه‌ترین گزارش خود در خصوص مشاغل "غیرفعال" و "فعال" در ایتالیا پس از تدابیر و اقدامات سختگیرانه دولت اعلام کرد: بیش از نیمی از کارگران بخش صنعت و خدمات رسانی خصوصی، حتی طی دوره به اصطلاح تعطیلی‌های گسترده در کشور در محل کار خود حاضر می‌شوند. میزان ۵۵ ممیز ۷ دهم درصد از کارگران فعال در این بخش ها، به حاضر شدن در دفاتر یا کارخانجات محل کار خود ادامه می‌دهند.

این آمار در ارتباط با پایان ماه مارس امسال است و در برگیرنده کارگران بخش‌های مختلف خدمات رسانی هوشمند نیست.

موسسه ملی آمار ایتالیا در این گزارش افزود: حضور کارگران شرکت‌ها و کارخانجات در محل کار خود و نادیده گرفتن تعطیلی ها، بیش از همه در جنوب این کشور اتفاق می‌افتد.

از جمله شهرهایی که کارگران در محل کار خود حاضر می‌شوند، می‌توان به بازیلیکاتا، سیسیل و کالابریا اشاره کرد. تعداد کارگرانِ به اصطلاح "خارج از خانه" در دیگر شهرهای ایتالیا نیز افزایش یافته است. این میزان در جنووا ۶۹ ممیز ۶ دهم، در رم (پایتخت ایتالیا) ۶۸ ممیز ۵ و در شهر میلان برابر با ۶۷ ممیز ۱ دهم درصد است.

کد خبر: ۱۴٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha