۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
افزایش ۳۶۴۱ میلیارد ریالی سود عملیاتی بهساز کاشانه تهران
طی یکسال محقق شد

افزایش ۳۶۴۱ میلیارد ریالی سود عملیاتی بهساز کاشانه تهران

سود عملیاتی شرکت بهساز کاشانه تهران نسبت به سال گذشته ۳ هزار ۶۴۱ میلیارد ریال افزایش یافته است.

بازار؛ گروه بورس: سود عملیاتی شرکت بهساز کاشانه تهران در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی گذشته ۳ هزار ۶۴۱ میلیارد ریال افزایش یافته است. بر این اساس، نه تنها شرکت توانسته به هدف درآمد عملیاتی خود دست یابد بلکه طی سال گذشته که صنعت ساختمان در رکود ۲۱ درصدی تیراژ ساخت و ساز و ۴ درصدی فروش قرار داشته این شرکت توانسته فراتر از برنامه هدف گذاری خود نیز سود کند.

در این راستا امیر مسعود قربانی نیا، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بهساز کاشانه تهران طی نامه ای به جعفر سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس در خصوص دلایل افزایش سود عملیاتی این شرکت طی یک دوره مالی خبر داده است.

در این نامه آمده: این شرکت با افزایش فعالیت های عملیاتی خود و همچنین تسهیل شرایط پرداخت برای خریداران و بهبود تبلیغات، موفق به فروش املاک خود بر اساس بودجه سالیانه شده و با توجه به موارد فوق توانسته با افزایش سهم خود از بازار مسکن سود قابل ملاحظه و بیشتر از سود پیش بینی شده را محقق کند.

بررسی خلاصه عملکرد این شرکت نشان می دهد، فروش قدرالسهم و واحدهای مسکونی پروژه های مریم، بهاران فرهنگ، کوهستان، تیر، گلدان، کاشانک، اینانلو، لادن، وطن و ستاری در سال مالی ۱۴۰۰ منجر به افزایش سود خالص به مبلغ ۳ هزار ۶۴۱ میلیارد ریال نسبت به سال قبل شده که به ازای هر سهم (۲۰.۱۳۰.۷۸۷ میلیون سهم) مبلغ ۲۵۲ ریال سود پایه هر سهم است.

شایان ذکر است که فعالیت اصلی شرکت، سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و ایجاد شهرک های صنعتی بوده و تا کنون موفق به تکمیل ۵۵ پروژه با زیربنای بالغ بر ۳۵۰.۰۰۰ متر مربع شده است.

شرکت بهساز کاشانه تهران با سرمایه ثبت شده به مبلغ ۲۰.۱۲۱ میلیارد ریال در تاریخ یک مرداد سال ۹۹ در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و تعداد ۴.۰۲۶.۱۵۷.۴۰۰ سهم از سهام این شرکت به عموم عرضه شده است. ‌

کد خبر: ۱۴۴٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha