۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
احتمال ریزش قیمت ارز «شیبا»| فعلا وارد معامله نشوید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت ارز «شیبا»| فعلا وارد معامله نشوید

علیرغم تلاش زیاد گاوهای بازار شیبا، قیمت این ارز در مسیر کاهش قرار داشته و در حال حاضر به هیچ عنوان خرید این ارز توصیه نمی شود.

به گزارش بازار، قیمت شیبا اینو از کانال موازی عبور کرده است، که می تواند نشانه اولیه عدم حمایت گاوها باشد.

قیمت این ارز محبوب، همچنان در حال تلاش برای حفظ جایگاه خود است؛ چراکه خرس‌ها قیمت‌ها را به زیر کانال موازی رسانده‌اند. امروز قیمت هر واحد شیبا با قیمت حدود ۰.۰۰۰۰۲۴۵۶ دلار معامله می شود.

معامله‌گران این میم کوین محبوب، در حال هدف گذاری در محدوده بالای ۰.۰۰۰۰۳۰۰۰ دلار هستند. با اینحال، نقض کانال موازی قابل توجه است و این نخستین بار است که قیمت شیبا اینو کمتر از آن معامله می شود.

احتمال ریزش قسمت ارز «شیبا»| فعلا وارد معامله نشوید


حجم قیمت شیبا نیز در نمودار ۱۲ ساعته در حال کاهش است. سرمایه گذاران باید این موضوع را به معنای لزوم عدم ورود به بازار تلقی کنند. قیمت شیبا اینو به احتمال زیاد به کاهش ادامه خواهد داد زیرا هنوز نشانه ای از تغییر روند آن وجود ندارد.

تنها جنبه امیدوارکننده برای یک برگشت صعودی، جایی است که شاخص قدرت نسبی روی آن قرار دارد. لذا ورود به بازار در چنین وضعیتی دقیقا مشابه یک قمار خطرناک بوده که یا سرمایه گذاران در آن پیروز خواهند شد و یا ضرر سنگینی متحمل می شوند.

در عین حال، اگر گاوها عمل قیمت را به بالای خط میانه در کانال موازی، که در حال حاضر در ۰.۰۰۰۰۲۷۰۰ دلار است برسانند، روند نزولی نامعتبر خواهد شد. اگر این سناریو اتفاق بیفتد، اهداف تمدید شده بالای ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار به روی میز بازمی‌گردند که منجر به افزایش ۲۰ درصدی قیمت فعلی شیبا اینو می‌شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha