۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
رسیدگی به ۲۸۸ پرونده عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد در استان همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

رسیدگی به ۲۸۸ پرونده عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد در استان همدان

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۲۸۸ پرونده عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد در استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی با بیان اینکه سال گذشته ۲۸۸ فقره پرونده عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در استان همدان تشکیل شد، اظهار کرد: متخلفان به پرداخت بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیز با توجه به شرایط منطقه، سودجویان نسبت به خرید غیر قانونی آرد دولتی از نانوایی‌ها اقدام می‌کنند و آرد را به استان‌های مرزی انتقال می‌دهند، گفت: در یکی از این پرونده‌ها بر اساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان دو نفر تعداد ۲۴۵ کیسه آرد دولتی به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را با خودروی کامیون از همدان بارگیری می‌کردند تا به مقصد کرمانشاه حرکت کند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: متخلفان پس از درگیری راننده با پلیس در همدان به دام افتادند و هیئت اول بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی، متهمین را علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت و اداره غله، به پرداخت یک‌میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد؛ ضمن هشدار به متخلفین حوزه آرد و نان و برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با آنها عنوان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم و برخورد با متخلفان است.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha