۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
نخستین شارژر دو پورت اپل با قدرت ۳۵ وات روانه بازار خواهد شد
تحولات بازار الکترونیک؛

نخستین شارژر دو پورت اپل با قدرت ۳۵ وات روانه بازار خواهد شد

شرکت اپل از شارژر جدید خود رونمایی کرده که البته هنوز روانه بازار نشده ولی با اینحال، دارای ویژگی های منحصر به فرد است.

به گزارش بازار، شرکت اپل از شارژر جدید خود رونمایی کرده که البته هنوز روانه بازار نشده ولی با اینحال، دارای ویژگی های منحصر به فرد است.

این شارژر جدید ۳۵ وات، دارای دو پورت شارژر و مجهز به USB-C بوده و قرار است با قیمت ۵۰ دلار روانه بازار شود. البته اپل هنوز به صورت رسمی از این محصول رونمایی نکرده ولی تصاویر آن توسط یکی از شرکت های نزدیک به اپل در فضای اینترنت منتشر شده است.

گفته می شود این محصول جدید اپل قرار است در سال جاری میلادی وارد بازار شده و طراحی آن با مدل های پیشین این شرکت بسیار متفاوت است. به گفته کارشناسان، کاربران می توانند با استفاده از این شارژر، به صورت همزمان یک آیفون ۱۳ و اپل واچ را به صورت همزمان با یکدیگر شارژ کنند.

اما با توجه به USB-C تعبیه شده بر روی این شارژر، امکان شارژ همزمان مک بوک ایر M۱ و اپل واچ با یکدیگر وجود دارد. با این حساب تنها کافی است تا این شارژر را تهیه نموده و تمامی ابزارهای اپل خود را با استفاده از آن شارژ نمایید.

این شارژر در حقیقت نخستین محصول اپل است که با استفاده از تکنولوژی GaN و البته مجهز به دو پورت USB تولید شده و از این حیث، بسایر متفاوت خواهد بود.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص ویژگی های دیگر این شارژر ارائه نشده و تنها گفته می شود که جعبه آن فاقد کابل USB خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha