۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
احتمال ریزش قیمت پولکادات پیش از حرکت به سمت روند صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت پولکادات پیش از حرکت به سمت روند صعودی

با کاهش سرعت پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر، پولکادات نیز از این موضوع مستثنی نبوده و احتمال ریزش قیمت این ارز تا محدوده ۱۷ دلار طی روزهای آتی ادامه دارد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت پولکادات نشان می‌دهد که قیمت این ارز می‌تواند پیش از انجام یک جهش بالاتر، تا ۱۷.۸ دلار اصلاح شود. ارز دیجیتال پولکادات در فوریه ۲۰۲۲ از ۱۴ دلار جهش کرده و از آن زمان در روند صعودی بوده است.

با این حال، پس از رد شدن قیمت این ارز از سطح مقاومت ۲۳.۸۸ دلار، قیمت اصلاح شده و حرکت صعودی آغاز شده در بازار نیز نسبتا معلق شد. در نتیجه، خرس‌ها دوباره در حال افزایش هجوم خود به بازار بوده و همین موضوع منجر به شکسته شدن قیمت به سمت پایین خواهد شد.

طبق آخرین اخبار پیرامون پولکادات، در حال حاضر ۴ میلیون دلار از این ارز روی بلاکچین آن قفل شده است. با این حال، این حجم بازار شامل حجم سرمایه در پاراچین‌های دات نمی‌شود. به عنوان مثال، «مون بیم» یکی از بزرگترین پاراچین های شبکه دات است که ۱۴۱ میلیون دلار حجم نقدینگی آن است.

پیش بینی قیمت پولکادوت

احتمال ریزش قیمت پولکادات پیش از حرکت به سمت روند صعودی

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت دات نشان می دهد که قیمت این ارز قبلاً روند نمودارهای چهار ساعته را شکسته است. قیمت دات نیز این شکست را تأیید کرده است. در نتیجه، خرس‌ها در حال فعالیت شدید بوده و قیمت ممکن است قبل از صعود بعدی، به ۱۷.۸ دلار کاهش یابد.

منطقه ۱۷.۸۷-۱۷.۵۶ دلاری می تواند برای دات بسیار حیاتی باشد؛ زیرا یک منطقه طلایی روی فیب ۰.۶۱۸-۰.۶۵ به حساب می آید. این منطقه با اتصال به پایین ترین حد فوریه ۲۰۲۲ یعنی ۱۴ دلار و بالاترین قیمت آوریل ۲۰۲۲ با ۲۳.۸۷ دلار وارد بازی می شود.

با این وجود، اگر قیمت بیت کوین بالای ۴۰ هزار باقی بماند، گاوهای پولکادات می توانند انتظار قیمت بالاتری داشته باشند. اگر پولکادات به زیر ۱۴ دلار سقوط نکند، به نظر می رسد نقطه ۲۹.۶ دلاری پیش بینی قیمت پولکادوت معتبری باشد. با این حال، هر بسته روزانه زیر ۱۴ دلار این پیش بینی قیمت را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha