۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
ضرورت ترویج کشت گلخانه‌ای و آموزش کشاورزان/ تولید ۲۷۰ تن تخم مرغ در قم
در دیدار نماینده مردم قم مطرح شد؛

ضرورت ترویج کشت گلخانه‌ای و آموزش کشاورزان/ تولید ۲۷۰ تن تخم مرغ در قم

قم- ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج کشت گلخانه‌ای با توجه به مشکل آب در قم و همچنین آموزش کشاورزان در حوزه های مختلف تأکید کرد.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، اظهار کرد: با توجه به مشکل آب در قم و ضرورت توجه به مسئله صرفه جویی، در بخش کشاورزی نیز باید به این مقوله مهم اهتمام لازم صورت گیرد و آموزش کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت ترویج کشت گلخانه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسئله کاربری‌ها از مهمترین مباحث جهاد کشاورزی است و این کار باید بدون تبعیض انجام شود و مردم درک کنند با سلامت این کار انجام می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم بودن بحث نظارت و بازرسی بر روند توزیع محصولات کشاورزی بیان کرد: اگر مرغی تولید می‌شود باید قطعه بندی در کشتارگاه صورت بگیرد و نباید از قطعه بندی مرغ در محل‌های عرضه سوء استفاده شود.

حجت الاسلام ذوالنوری توجه به منابع درآمدی در سازمان جهاد کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و خواستار برنامه ریزی مدیران این سازمان نسبت به این امر شد.

میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۲۷۰ تن رسیده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت حمایت از حقوق مردم بیان کرد: به دنبال راه اندازی شبکه امین برای رفع دغدغه‌های اساسی مردم در بحث کالاهای ضروری هستیم.

محمدرضا حاجی‌رضا به برگزاری آموزش‌های الگوی کشت با ظرفیت‌های موجود و کشت قرار دادی در بخش کشاورزی اشاره و بیان کرد: باید ظرفیت‌های کشاورزی به خوبی به مسئولان و مردم معرفی شود.

وی با اشاره به تنظیم توزیع و تامین میوه‌های با کیفیت در شب عید، افزود: به لطف خدا توانستیم ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب با کیفیت را در ۲۳ غرفه در سطح شهر توزیع کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم همچنین به وضعیت تولید و تأمین تخم مرغ در استان اشاره کرد و گفت: میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۲۷۰ تن رسیده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha