۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
حمله وزیر راه به مسکن مهر| در طرح نهضت ملی ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شد

حمله وزیر راه به مسکن مهر| در طرح نهضت ملی ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شد

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر یک کار بزرگ محسوب می شود اما فقط مسکن سازی شده است گفت: شاهد بسیاری از کاستی ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد هستیم.

به گزارش «بازار»، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان البرز و در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه راه های استان البرز از محل مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است. این اعتبار به غیر از بودجه های دیگر ملی و استانی راه ها بوده که برای پیشبرد پروژه های راهسازی در اختیار البرز قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای پروژه های راهسازی اقدام کنند تا این پروژه ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه در بخش های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت: با این اوصاف تلاش ها بر اجرای پروژه ها معطوف شده است.

*مشکلات زیرساختی شهر جدید هشتگرد
قاسمی به مشکلات زیرساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بسیاری از کاستی ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت کرج در بخش های مختلف هستیم که در این زمینه در شورای عالی مسکن برآوردهایی برای تامین زیر ساخت ها انجام شده و نیازها اولویت بندی شده است.

قاسمی افزود: براین اساس پروژه هایی مانند ساخت بیمارستان در اولویت کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: پروژه مسکن مهر اگرچه یک کار بزرگ محسوب می شود اما به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است.
وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شده و در صندوق ملی مسکن برای زیر ساخت ها و نیازها نیز اعتباری را پیش بینی کرده ایم.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha