۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
احتمال افزایش قیمت ارز استلار تا ۰.۳۱ دلار پس از اصلاح فعلی بازار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ارز استلار تا ۰.۳۱ دلار پس از اصلاح فعلی بازار

قیمت استلار از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده و زیر سطح ۲۳.۶% فیبوناچی قرار داشته و پیشرفت قیمت این ارز احتمالا ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، بازگشت قابل توجه قیمت ارز دیجیتال استلار به سمت مدار صعودی طی چند روز گذشته متوقف شدهکه ناشی از کاهش انگیزه سرمایه گذاران بازار رمزارزها است. در حال حاضر، ارز دیجیتال استلار با قیمت ۰.۲۲۹۲ دلار معامله می شود که چند نقطه کمتر از بالاترین قیمت اوایل هفته آن، یعنی ۰.۲۴۰۰ دلار است.

همچنین قیمت فعلی استلار حدود ۷۰ درصد کمتر از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ است و این در حالیست که ارزش بازار آن به حدود ۵.۷ میلیارد دلار کاهش یافته است. این ارز در حال حاضر سی امین ارز دیجیتال بزرگ در جهان محسوب می شود.

استلار یک پروژه بلاک چین است که توسط بنیاد توسعه استلار (SDF) اداره می شود. استلار در حقیقت پروژه ای است که با مفهوم انتقال پول ساخته شده و بنیانگذار آن یکی از بنیانگذاران ریپل بود؛ پروژه ای که به شرکت های انتقال پول کمک می کند تا تجارت حواله های خود را تسریع بخشند.

ریپل و استلار از دو مدل متفاوت برای مقابله با چالش های انتقال پول استفاده می کنند. به عنوان مثال، ریپل از نقدینگی درخواستی (ODL) برای تامین انرژی اکوسیستم «ریپل نت» خود استفاده می کند. از سوی دیگر، استلار ابزارهایی در اختیار دارد که افراد را قادر می‌سازد تا نمایندگی‌های دیجیتالی ارزهای فیات مانند پزو مکزیک و دلار آمریکا را ایجاد کنند. علاوه بر این، این شبکه دارای ویژگی هایی است که به افراد امکان می دهد تا استیبل کوین یا همان ارزهای دیجیتال با قیمت ثابت را بسازند.

یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های ساخته شده در شبکه استلار، USD Coin است که ارزش بازار آن بیش از ۵۱ میلیارد دلار است. با USDC، مردم می توانند پرداخت های فوری را در سطح جهانی انجام دهند و در حقیقت گزینه ای مناسب برای استفاده به جای دلار فیات است. علاوه بر این، از طریق شراکت منعقد شده میان استلار با «مانی گرام»، حتی می توان این پرداخت ها را در شعبه محلی نقد کرد.


پیش بینی قیمت استلار

احتمال افزایش قیمت ارز استلار تا ۰.۳۱ دلار پس از اصلاح فعلی بازار

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت استلار از ماه می سال گذشته در یک روند نزولی عمیق بوده است. این کاهش باعث شد تا استلار حمایت قوی خود در حدود ۰.۱۶۹۵ دلار شکل داده که پایین ترین سطح قیمت این ارز در ژانویه محسوب می شود. اخیراً، اما با پیشرفت های روزهای گذشته در روند قیمت آلتکوین ها، استلار نیز تحرک خوبی از خود نشان داده و کندل های سبز پیاپی را تشکیل داده است.

اکنون قیمت استلار از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده و زیر سطح ۲۳.۶% فیبوناچی قرار دارد. بنابراین، با هدف قرار دادن قیمت ۰.۳۱ دلار توسط گاوهای بازار، استلار احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد. با این حال، در کوتاه مدت، الگوی شکست و تست مجدد می تواند منجر به بازگشت آن به خط روند نزولی در حدود ۰.۲۰ دلار شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha