۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
اجرای رزمایش «احسان» در مناطق کم برخوردار گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان خبر داد:

اجرای رزمایش «احسان» در مناطق کم برخوردار گلستان

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه رزمایش احسان و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گلستان اجرایی می‌شود.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خدمتی دیگر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان در راه است، اظهار کرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و تاکید بر مشارکت در کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه اسلامی رزمایش احسان در سراسر کشور و از جمله در استان گلستان اجرا می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در گلستان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان و با مشارکت گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک در ماه رمضان انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با اشاره به اینکه در این رزمایش بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع می‌شود، ادامه داد: این یک واقعیت است که بیماری منحوس کرونا به جهت محدودیت‌های به وجود آمده متاسفانه در معیشت خیلی از خانواده‌ها در استان تاثیر گذاشته و نیاز است به ویژه در ماه مبارک رمضان اقشار کم درآمد توسط خیرین و گروه‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم حادثه کرونا یک آزمون الهی است و مردم هم در این آزمون به خوبی درخشیدند و سربلند از آن بیرون می آیند و البته در این فرصت جا دارد از اوج افتخار کادر درمان پزشکان، پرستاران و ... تشکر کنم.

سلمان زاده خاطرنشان کرد: چه زیباست صحنه های خلق شده مشارکت‌های مردمی و همدلی تمام دستگاه‌ها، نهادها و از جمله این ستاد توسط قرارگاه خدمت رسانی گروه‌های جهادی همکار ستاد در مقابله با بیماری کرونا تلاش کردند تا گوشه هایی از دغدغه هایی مردم را در اعلان و هشدار شروع بیماری به مردم، توجیه و توضیح توصیه های بهداشتی و روانشناسی، تهیه و توزیع ماسک، تهیه و توزیع ژِل دست و مواد ضدعفوفی به خانواده ها و نیز ضدعفونی کردن اماکن عمومی مرتفع می‌کنند.

کد خبر: ۱۴٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha