۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کویر تایر مصداق «ما می توانیم» است/نسل جوان باید به خود باوری برسند
مدیرعامل شرکت کویر تایر:

کویر تایر مصداق «ما می توانیم» است/نسل جوان باید به خود باوری برسند

بیرجند- مدیرعامل شرکت کویر تایر با بیان اینکه نسل جوان باید به خود باوری برسند، گفت: کویر تایر مصداق «ما می توانیم» بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار ،محمد حسین زینلی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه طرح ایران گشت اظهارکرد: همه ما در دوران کودکی و نوجوانی و به عبارتی دانش آموزی به آینده خود و کشورمان فکر می کنیم و باید به سمتی برویم که موجب ارتقاء خود و سرزمینمان شود.

مدیرعامل شرکت کویر تایر با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این کارخانه لاستیک سازی از گردنه های صعب العبوری گذشتم و سختی های زیادی متحمل شدم، بیان کرد: شاید برای دانش آموزان عجیب باشد وقتی بشوند با سرمایه ۱۰۰ هزار تومان کار این مجموعه تولیدی شروع شد.

زینلی با تأکید بر اینکه از ۴۲ شهر ایران سرمایه آوردم تا این مجموعه کار خود را شروع و ادامه فعالیت دهد، گفت: این در زمانی بود که حتی فرودگاه بیرجند برنامه های درست و منسجمی برای پرواز نداشت و با اتوبوس به این شهرها می رفتم.

وی افزود: بی شک من و همکارانم «خواستیم» تا «توانستیم» این مجموعه عظیم را در شرق ایران راه بیندازیم و این درس را از مکتب «ما می توانیم» امام(ره) گرفته بودیم.

مدیرعامل شرکت کویر تایر با بیان اینکه ایران، امروزه در در حوزه های ژنتیکی، هوافضا و نانو و ... حرف برای گفتن دارد، بیان کرد: باور قلبی ما این است که کارآفرین‌های بزرگ با سرمایه های کوچک کارهای بزرگ انجام دادند.

زینلی گفت: کار ما در کویر تایر به جایی رسیده است که ۲۰ درصد تایر سواری مورد نیاز کشور ما را تأمین می کند که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تا چند سال قبل فقط رینگ های ۱۳ تا ۱۵(ویژه ماشین های پراید، پژو و سمند) را تولید می کردیم، اظهار کرد: اما امروزه برای ماشین های شاسی بلند نیز رینگ تولید می کنیم و شعار ما تولید لاستیک در کویر کایر برای پراید تا پرادو است.

مدیرعامل شرکت کویرتایریادآور شد: از همه شما عزیزان دعوت می کنیم که به سالن پخت تایرها(مرحله آخر کار) بیاید و ببیند که تجهیزات آن را از ژاپن آورده ایم اما با افتخار سالن کناری آن را تجهیزاتی داریم که خودمان تولید کرده ایم.

زینلی یادآور شد: در فرهنگ اسلام و انقلاب واژه نمی توانیم را نداریم.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha