۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
اشتغال ۲۴هزار نفر در حوزه صنعتی و معدنی استان بوشهر | ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنایع فعال می‌شوند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اشتغال ۲۴هزار نفر در حوزه صنعتی و معدنی استان بوشهر | ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنایع فعال می‌شوند

بوشهر- بحرینی معاون صنایع و معادن اداره کل صمت استان بوشهر از اشتغال ۲۴ هزار نفر در حوزه صنعتی و معدنی استان بوشهر خبر داد و گفت: ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنایع متوسط و کوچک استان بوشهر فعال می‌شود.

حسن بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه صنعت و معدن استان بوشهر در سال جاری و در راستای تحقق شعار سال، برنامه‌ریزی جامعی داشته و به فضل خدا شاهد موفقیت روزافزون در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: توسعه واحدهای صنعتی در استان به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در دستور کار است و نتایج خوبی نیز در این زمینه در استان به دست آمده است.

معاون امور صنایع و معادن اداره کل صمت استان بوشهر از اشتغال ۲۴ هزار نفر در حوزه صنعتی و معدنی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۵۸۵ پروانه بهره‌برداری صنعتی در حوزه‌های کانی فلزی و کانی غیر فلزی و صنایع معدنی در استان فعال هستند که ۲۳ هزار و ۹۸۱ شغل ایجاد کرده‌اند.

بحرینی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال، جلسات متعددی با حضور کارشناسان و متخصصان به ویژه در حوزه دانش‌بنیان گرفته‌ایم و انتظار می‌رود نتایج عینی این مهم در کمترین زمان ممکن مشاهده شود.

وی یادآور شد: در صنایع کوچک و متوسط ظرفیت بالایی در حوزه دانش‌بنیان در استان بوشهر وجود دارد و باید با فعال‌سازی این پتانسیل‌ها، گامی در تحقق شعار سال برداریم.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha