۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بازار مرغ و تخم‌مرغ یزد در ماه رمضان تنظیم شد/ تولید بیش از مصرف
معاون صمت یزد:

بازار مرغ و تخم‌مرغ یزد در ماه رمضان تنظیم شد/ تولید بیش از مصرف

یزد- افشارپور، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تنظیم بازار مرغ و تخم‌مرغ یزد برای ماه رمضان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تولید مرغ گرم به اندازه کافی و بیش از مصرف استان در حال انجام است.

علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرغ منجمد به وفور در بازار عرضه می شود، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت مرغ منجمد را به ۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

وی بیان کرد: مرغ گرم مصرفی استان ۱۰۰ تن در روز است در حالی که مرغ گرمی که در استان توزیع می شود بیشتر از میزانی است که در استان مصرف می‌شود.

افشارپور، قیمت تخم‌مرغ را نیز برای هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و قرار نیست برای تامین اقلام مورد نیاز مردم صفی تشکیل شود و نگرانی بابت تامین اقلام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت‌های عرضه هم خوب و تحت نظارت و بر اساس نرخ مصوب است، افزود: تولید نسبت به دو ماه قبل از نوروز بهتر شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: در حال حاضر جوجه ریزی ها نسبت به قبل از عید بهتر و بیشتر شده و با پیگیری‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان کمبودی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha