۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
ثبت نام ۱۷ هزار واحد صنفی در قم برای آغاز فعالیت طی روزهای کرونایی
معاون استاندار قم خبر داد؛

ثبت نام ۱۷ هزار واحد صنفی در قم برای آغاز فعالیت طی روزهای کرونایی

قم - معاون استاندار قم از ثبت نام بیش از ۱۷ هزار واحد صنفی قم از مجموع ۳۵ هزار واحد پروانه دار در سامانه اعلامی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد غضنفری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه اصناف پرخطر باید برای ثبت نام در سامانه اعلامی وزارت بهداشت ثبت نام کنند، اظهار کرد: اصناف پرخطر تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به این سامانه ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: اصناف پرخطر بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز باید از فعالیت خودداری کنند، چرا که در گام بعدی پروتکلی برای آنها تدوین خواهد شد، علاوه بر اینکه حمایت‌های لازم نیز برای آنها در دستور کار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با بیان اینکه سلامت جامعه در اولویت همه اقدامات است از همین رو باید به پروتکل‌های بهداشتی توجه شود، تصریح کرد: دغدغه‌های اقتصادی همه اصناف را مورد توجه داریم.

وی افزود: در حوزه نظارت هم که با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی است، در این مسیر تاکنون ۱۶ هزار مورد بازرسی انجام شده است.

غضنفری با اشاره به اینکه اگر صنفی ثبت نام کرده بر اساس پروتکل و کدهای دریافتی نظارتها بررسی می‌شود، عنوان کرد: در صورت تخطی واحدهای صنفی تیم‌های نظارتی ناچار به اعمال قانون هستیم و ۲۰۰ نفر در سطح شهر در تیم‌های نظارتی در حال فعالیت هستند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه از ۳۵ هزار صنف پروانه دار در قم تاکنون ۱۷ هزار و ۲۰۰ ثبت نامی در سامانه داشتیم، خاطرنشان کرد: بخشی از واحدهای صنفی واحدهای پرخطر هستند که تفکیک می‌شوند که طی دو روز آینده با ثبت نام اصناف می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را برای آغاز فعالیت اصناف داشته باشیم.

کد خبر: ۱۴٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha