۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
احتمال افزایش قیمت ۷۰ درصدی برای پولکادات| چشم انداز مثبت دات
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ۷۰ درصدی برای پولکادات| چشم انداز مثبت دات

روند فعلی شکل گرفته قیمت برای پولکادات مثبت بوده و احتمال افزایش قیمت تا ۷۰ درصد طی آینده نزدیک برای این ارز دیجیتال بزرگ وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات به دلیل پیشرفت اخیر قیمت و تبدیل یک سد مقاومتی طولانی مدت خود به سطح حمایت، اکنون نشانه هایی از حرکت بالاتر را نشان می دهد. این حرکت به احتمال زیاد باعث ایجاد یک حرکت تا سد مقاومت فوری خواهد شد.

پولکادات برای ۷ روز تلاش کرد تا از سد مقاومتی ۲۲.۵۰ دلار غلبه کند اما هر بار شکست خورد. این مانع از زمانی که برای اولین بار در ۲۱ ژانویه شکسته شد، برای DOT دردسرساز بوده و آزمایش‌های مجدد پس از این نزول نتیجه ندادند.

در ۳ آوریل، قیمت پولکادات موفق شد کندل روزانه قیمت خود را بالای ۲۲.۵۰ دلار ببندد که نشان دهنده یک شکست روند قیمت است. علاوه بر این، DOT با موفقیت سطح حمایت تازه تغییر یافته خود را مجدداً آزمایش کرده و توانست خود را بالاتر از آن حفظ کند.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت پولکادات به زودی روند صعودی خود را آغاز کرده و به سمت مقاومت بعدی در ۳۰.۴۸ دلار حرکت کند. این حرکت یک صعود ۳۳ درصدی را تشکیل می‌دهد و احتمالاً جایی است که صعود برای پولکادات محدود شده است.

احتمال افزایش قیمت ۷۰ درصدی برای پولکادات| چشم انداز مثبت دات


اگر چه فعلا چنین رخدادی بعید است، اما افزایش فشار خرید می تواند منجر به افزایش قیمت دات به ۳۸.۰۳ دلار شده که در این صورت، رشد قیمت این ارز را به ۷۰ درصد خواهد رسید.

اما در حالی که همه چیز برای افزایش قیمت پولکادات مساعد به نظر می رسد، میزان حمایت بالاتر از سطح حمایت ۲۲.۵۰ دلاری برای رشد صعودی بسیار مهم است.

بسته شدن روزانه کندل قیمت زیر ۲۰.۱۷ دلار، تز صعودی قیمت پولکادات را باطل می کند. این حرکت نه تنها حمایت ۲۲.۵۰ دلاری را به یک مانع مقاومت تبدیل خواهد کرد، بلکه در صورت ادامه ریزش قیمت، باید به سراغ بررسی کف حمایت جددی برای این ارز برویم.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha