۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
احتمال افزایش قیمت چینلینک به بالای ۲۰ دلار| روند صعودی لینک ادامه خواهد داشت
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت چینلینک به بالای ۲۰ دلار| روند صعودی لینک ادامه خواهد داشت

با توجه به پیشرفت قیمت چشمگیر ارز دیجیتال لینک و استقبال گاوها از افزایش بیشتر قیمت، احتمال ادامه روند قیمت صعودی این ارز وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال چینلینک (Chainlink) اخیراً با تقویت جایگاه این ارز در صنعت بلاک چین روند صعودی آهسته ای داشته است. قیمت اکنون لینک به ۱۷.۷۰ دلار رسیده که بالاترین قیمت از ۱۰ فوریه امسال به حساب می آید. این قیمت حدود ۵۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت لینک در سال جاری بوده و ارزش کل بازار آن را به بیش از ۸.۳ میلیارد دلار می رساند.

چینلینک یکی از مفیدترین پروژه های بلاک چین محسوب می شود. اگرچه ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها به صورت مستقیم بر روی این ارز سرمایه گذاری نکرده باشند، با اینحال، بسیاری از طرفداران این بازار با سرمایه گذاری در پروژه های DeFi چون Anchor Protocol، AAVE، Compound، Abracadabra و Frax به نوعی در حال سرمایه گذاری غیر مستقیم بر روی این بلاکچین محبوب هستند.

چینلینک رهبر بازار در صنعتی محسوب می شود که به عنوان اوراکل های هوشمند شناخته می شود. اوراکل ها پروژه هایی هستند که به اتصال داده های خارجی به پروتکل های بلاکچین کمک می کنند. برای مثال، پروژه‌های DeFi مانند Anchor و Uniswap از اوراکل‌های خود برای ارائه قیمت دقیق سایر توکن‌ها استفاده می‌کنند. همچنین می توان از آن برای ارائه داده ها در سایر بخش ها مانند اپلیکیشن های پیش بینی آب و هوا و حتی ورزشی استفاده کرد.

بنا بر گفته مدیران چینلینک، شبکه بلاکچین این شرکت دارای ارزش کل تضمین شده (TVS) حدود ۵۹ میلیارد دلار است. همچنین، با توجه به اینکه این پلتفرم در حال پذیرش عمومی بیشتر است، احتمالا روند صعودی قیمت آن ادامه خواهد داشت.

پیش بینی قیمت ارز «لینک»

احتمال افزایش قیمت چینلینک به بالای ۲۰ دلار| روند صعودی لینک ادامه خواهد داشت

قیمت لینک اخیرا در یک روند صعودی قرار گرفته است. در طول مسیر، این ارز به سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% رسیده و همچنین بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است. علاوه بر این، لینک بالاتر از خط روند صعودی سبز و سطح حمایت مهم ۱۵.۸۳ دلار قرار داشته که بالاترین نقطه قیمت آن در ۲ مارس سال جاری میلادی محسوب می شود.

بنابراین، قیمت لینک احتمالاً روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد؛ چراکه گاوها سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ را در ۲۰ دلار هدف قرار داده اند. اگر قیمت لینک به زیر ۱۵.۸۳ دلار نزول کند، این دیدگاه باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha