۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
۳۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
فیلم استان‌ها؛

۳۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان

همدان- سال گذشته نزدیک به دو برابر بیشتر از سهمیه تعیین شده استان همدان جوجه‌ریزی شد و حدود ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری این استان به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به منظور تأمین محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه به ویژه در بحث مواد پروتئینی حیوانی وارد کار شده و در این خصوص، اقداماتی در راستای تأمین مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز به انجام رسیده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در همین خصوص با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به دوبرابر بیشتر از سهمیه تعیین شده استان جوجه ریزی شد و حدود ۳۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان به انجام رسید، گفت: نیاز استان همدان در روزهای عادی به مرغ حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن است.

علی دولو عنوان کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده تولید مرغ استان همدان به ۲۵۰ تن رسید و تأمین و عرضه مرغ در بازار استان همدان در روزهای انتهایی سال ۹۹ مناسب پیش رفت.

وی از استمرار این برنامه‌ها با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اقداماتی در راستای تأمین و عرضه مناسب اقلام اساسی و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در پیش گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه جوجه ریزی ها به انجام رسیده است، گفت: مرغ مورد نیاز استان همدان برای ماه رمضان تأمین شده است.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha